Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: przywracanie do stanu użytkowego statków: Statek Inspekcyjny Kościuszko
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, do kontaktów: Karolina Radwan, ul. Norwida 34 pok. 26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Karolina Radwan SIWZ można odebrać po złożeniu pisemnego wniosku osobiście w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna w godz.: 7.30 - 9.30 i 11.00 14.00) lub za zal. poczt. na wniosek przesłany faksem i niezwłocznie potwierdzony pisemnie, ul. Norwida 34 pok. 62, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378862, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przywracanie do stanu użytkowego statków: Statek Inspekcyjny Kościuszko. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Wyciągnięcie jednostki na pochylnię oraz zwodowanie po remoncie. 2. Prace kadłubowe 2.1. Piaskowanie zewnętrznej części poszycia kadłuba do wysokości pokładu wraz z falochronami rufowym i dziobowym do II stopnia czystości. obmiar - 210 m kw. 2.2. Czyszczenie pokładu rufowego i dziobowego oraz pasów po lewej i prawej stronie obmiar - 40 m kw. 2.3. Pomiary grubości poszycia kadłuba obmiar - 350 pkt 2.4. Wymiana poszycia zewnętrznego kadłuba, blacha, stalowa okrętowa gatunku St3S z atestem o grubości 5 - 7 mm obmiar - 20 m kw. 2.5. Wymiana poszycia pokładu oraz pasów po lewej i prawej stronie, blacha stalowa okrętowa gatunku St3S z atestem o grubości 5-7 mm obmiar - 2 m kw. 2.6. Remont włazów do skrajnika dziobowego i rufowego z wymianą uszczelnień oraz podniesieniem ich do wysokości o 250 mm. obmiar - 2 szt. 2.7. Wykonanie dodatkowego włazu bezzrębnicowego na dziobie, zgodnie z dołączonym do specyfikacji przetargowej projektem zabudowy zbiorników fekalii obmiar - 1 szt. 2.8. Przesunięcie włazu dziobowego, zgodnie z dołączonym do specyfikacji przetargowej projektem zabudowy zbiorników fekalii obmiar - 1 szt. 2.9. Zabudowa w skrajniku dziobowym zbiornika fekalii, zgodnie z dołączonym do specyfikacji przetargowej projektem zabudowy zbiorników fekalii wraz z pracami konserwacyjno- malarskimi. 2.10. Wymiana odbojnic drewnianych na wykonane z dębiny lub gumy obmiar - 60 m.b. 3. Prace antykorozyjno-malarskie statku farby epoksydowe okrętowe 3.1. Dno, burty część podwodna do wodnicy pływania. 2 warstwy farby do gruntowania 1 warstwa farby nawierzchniowej minimalna grubość powłoki malarskiej 250 mm warstwa nawierzchniowa czarna/czerwona, obmiar - 175 m kw. 3.2. Pas wodnicowy o szerokości 0,20 m 2 warstwy farby do gruntowania 1 warstwa farby nawierzchniowej minimalna grubość powłoki malarskiej 240 mm warstwa nawierzchniowa zielona, obmiar - 7 m kw. 3.3. Burty i lustra część nawodna 2 warstwy farby do gruntowania 2 warstwy farby nawierzchniowej minimalna grubość powłoki malarskiej 150-180 mm warstwa nawierzchniowa biała, obmiar - 28 m kw. 3.4. Pokład rufowy i dziobowy oraz pasy po lewej i prawej stronie. 2 warstwy farby do gruntowania 2 warstwy farby nawierzchniowej minimalna grubość powłoki malarskiej 150-180 mm warstwa nawierzchniowa zielona, obmiar - 40 m kw 3.5. Wymienione poszycie od wewnątrz. 2 warstwy farby do gruntowania 2 warstwy farby nawierzchniowej minimalna grubość powłoki malarskiej 220 mm warstwa nawierzchniowa szara/czerwona/czarna, obmiar - 20 m kw. 4. Prace maszynowe. 4.1. Demontaż linii wałów, remont ze sprawdzeniem wału śrubowego i pośredniego z pomiarami czopów łożysk, ponowny montaż i ustawienie, remont uszczelnień. 4.2. Przegląd przekładni nawrotnej z usunięciem usterek oraz wymianą oleju. 4.3. Przegląd i diagnostyka silników SW 680, SW 400 i SW266 z pomiarami ciśnienia sprężania. 4.4. Przegląd i pomiary pochwy wału śrubowego. 4.5. Remont układu sterowania silnikiem głównym z wymianą linek sterujących oraz rolek prowadzących. Remont i uszczelnienie kanałów linowych. 4.6. Przegląd sprzęgła podatnego. 4.7. Naprawa mocowania osprzętu silnika głównego. 4.8. Remont śruby napędowej. 5. Prace na układzie sterowym. 5.1. Demontaż płetw sterowych, remont , próby szczelności, konserwacja, montaż; obmiar - 2 szt. 5.2. Demontaż oraz przegląd trzonów sterowych z pomiarami czopów, ponowny montaż obmiar - 2 szt. 5.3. Remont układu sterociągów z wymianą linek oraz rolek prowadzących. Remont i uszczelnienie kanałów linowych. 5.4. Przegląd koła sterowego wraz z kolumną. 5.5. Regulacja układu. 6. Prace na instalacjach i zbiornikach . 6.1. Demontaż, remont oraz ponowny montaż instalacji chłodzenia silnika SW 680 6.2. Przegląd z usunięciem usterek instalacji chłodzenia silników SW 400 i SW 266 6.3. Wymiana instalacji wody pitnej, gospodarczej i ściekowej wraz z zaworami, na podstawie dołączonego do specyfikacji przetargowej projektu zabudowy zbiorników fekalii. 6.4. Wykonanie instalacji płuczącej zbiorników fekalii, zgodnie z dołączonym do specyfikacji przetargowej projektem zabudowy zbiorników fekalii. 6.5. Remont instalacji zęzowej i balastowej wraz z zaworami. 6.6. Remont z wymianą uszkodzonych elementów instalacji podgrzewacza wody. 6.7. Remont z wymianą uszkodzonych elementów instalacji hydroforowej z regeneracją pompy hydroforowej. 6.8. Przegląd instalacji sprężonego powietrza z próbami ciśnienia butli gazowej i legalizacją. 6.9. Remont odolejacza wody 6.10. Remont zaworów kingstonowych z próbami ciśnienia. 6.11. Przegląd instalacji paliwowej silników SW 680, SW 400, SW 266 6.12. Przegląd z oczyszczeniem zbiorników paliwowych. 6.13. Remont zbiorników wody pitnej z oczyszczeniem oraz pracami konserwacyjno - malarskimi. Objętość zbiorników - 2 x 700 dm sześc., 2 x 850 dm sześc. 6.14. Remont pompy wody ogólnego użytku nr 1 oraz przegląd pozostałych pomp. 7. Prace na instalacji elektrycznej. 7.1. Remont szaf sterowniczych z wymianą wyeksploatowanych elementów. 7.2. Wymiana grzejników elektrycznych w salonie rufowym i dziobowym oraz kabinach, na spełniające przepisy PRS. obmiar-12 szt. 7.3. Wymiana z unifikacją gniazd wtykowych 24V i 220 V obmiar - 10 szt. 7.4. Wymiana lamp na punkty świetlne umożliwiające zabudowę w suficie na dolnym pokładzie, spełniające przepisy PRS. obmiar - 14 szt. 7.5. Remont instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej z w wymianą wyeksploatowanych elementów oraz demontażem transformatora separacyjnego ze skrajnika dziobowego. Zabudowa transformatora na pokładzie dziobowym 7.6. Uruchomienie akustycznej sygnalizacji niskiego poziomu oleju oraz wysokiej temperatury cieczy chłodzącej silnika głównego. 7.7. Montaż skrzynki zasilania z lądu na dziobie. 7.8. Przegląd odbiorników elektrycznych wraz z prądnicami agregatów prądotwórczych, usunięcie usterek. 7.9. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej, sterowniczej i sygnalizacyjnej obsługującej zbiorniki fekalii, zgodnie z dołączonym do specyfikacji przetargowej projektem zabudowy zbiorników fekalii. Dostawa i montaż pompy ściekowej. 7.10. Pomiary skuteczności zerowania. 8. Prace na urządzeniach kotwicznych 8.1. Przegląd wind kotwicznych na rufie i dziobie. 8.2. Przegląd łańcuchów i kotwic z pracami konserwacyjno-malarskimi. 8.3. Remont skrzyń łańcuchowych z pracami konserwacyjno-malarskimi. 9. Prace związane z wyposażeniem statku. 9.1. Wymiana poszycia drewnianego rufowego i dziobowego pokładu słonecznego i pasów po lewej i prawej burcie wraz z pracami konserwacyjnymi pokładu i jego uszczelnieniem. Materiał poszycia drewno tekowe, zabezpieczone w celu zwiększenia trwałości Rysunek przekroju poszycia jest dołączony do specyfikacji przetargowej. obmiar - 60 m kw. 9.2. Wymiana okien na dolnym pokładzie na okna otwierane z tworzywa sztucznego lub aluminiowe typu kolejowego oraz remont otworów okiennych i wymiana parapetów , okna są o wymiarach 1,1 m x 0,5 m. obmiar - 8 szt. 9.3. Remont okien w salonie rufowym i dziobowym z usunięciem nieszczelności obmiar - 27 szt. 9.4. Wymiana kabiny natryskowej. 9.5. Wymiana stopni wejściowych na dziobowy pokład słoneczny oraz do sterówki po prawej i lewej burcie na wykonane z aluminiowej blachy ryflowanej. obmiar - 3 m kw. 9.6. Dostawa trapu aluminiowego długości 4,10 m. 9.7. Remont drzwi z wymianą zamków obmiar - 10 szt. 9.8. Wymiana podłóg drewnianych wraz z wykładziną obmiar - 5 m kw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Zakres prac remontowych Przywracanie do stanu użytkowego statku Statek Inspekcyjny Kościuszko - zał. nr 01 do SIWZ 2) Przybliżony przekrój poprzeczny klepki pokrycia pokładu - zał. nr 02 do SIWZ 3) Kosztorys ofertowy Przywracanie statku do stanu użytkowego Statek Inspekcyjny Kościuszko zał. nr 03 do SIWZ 4) Dokumentacja techniczna projekt zabudowy zbiorników fekalii - zał. nr 06 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Zakresie prac remontowych Przywracanie do stanu użytkowego statku Statek Inspekcyjny Kościuszko - zał. nr 01 niniejszej SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obecne miejsce postoju statku Opole Wróblin przy Gospodarstwie Pomocniczym. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.40.00 - Przywracanie do stanu użytkowego statków lub łodzi Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.40.00 - Przywracanie do stanu użytkowego statków lub łodzi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;
III.1) Wymagane wadium: 3 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177), którzy przedłożą dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645) W tym: 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień PRS dla co najmniej 3 pracowników kadłubowych; 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, z załączeniem dokumentu potwierdzającego jego posiadanie np. umowa leasingu, dzierżawy, najmu, dowody rejestracyjne, protokoły odbioru, faktury zakupu; tj. min.: - Pochylnia o długości minimum 40 m lub inne wyposażenie techniczne umożliwiające wykonywanie prac w części podwodnej statku np. dok pływający o nośności minimum 50 T i długości minimum 40 m, urządzenie wyciągowe służące do wyciągania jednostek pływających. - Urządzenie do czyszczenia strumieniowo-ściernego(piaskowania) konstrukcji kadłuba - Urządzenie do natryskowego malowania kadłuba - Zaplecze techniczne niezbędne do remontu tj. przyrząd do obróbki blach, tokarka, frezarka - Urządzenie do kontroli zaworów 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. wykazanie przez wykonawcę, że wykonał prace na co najmniej 5 jednostkach pływających z napędem własnym. Każda praca o wartości co najmniej 50 tys. zł. Uznanie, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia, wydane przez instytucję klasyfikacyjną Polski Rejestr Statków. Wartość, przedmiot, odbiorcy, należyte wykonanie usługi i terminy realizacji wymienionych usług winny być potwierdzone dokumentami (np.: referencje, protokoły odbioru itp.). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zmówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o okresie i zakresie wykonywanych czynności; tj. co najmniej 6 pracowników w tym co najmniej 3 pracowników kadłubowych posiadających uprawnienia PRS, co najmniej 2 pracowników maszynowych oraz co najmniej 1 elektryka. 5. Kopia aktualnej polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 50 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Przedłożone dokumenty winny zawierać konkretne kwoty w złotych. W wypadku ubezpieczenia w innej walucie niż polska winny być zawarte przeliczenia na walutę polską. 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do realizacji przedmiotowego zadania, w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł. Przedłożona informacja banku winna zawierać konkretną kwotę w polskich złotych. 7. Część cenowa oferty wyceniony kosztorys ofertowy. 8. Dowód wpłaty wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 90% Gwarancja - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.05.2006, cena - 54,50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2006, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego (nr pokoju): 31.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





