eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › dostawa materiałów dla Centralnej Sterylizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Głogów: dostawa materiałów dla Centralnej Sterylizacji
Numer ogłoszenia: 19880 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/zoz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów dla Centralnej Sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa sukcesywne dostawy materialów dlla Centralnej Sterylizacji wg specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załacznika Nr 3 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.spełniają warunki dotyczące : a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadania wiedzy i doświadczenia. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 1.2.pełniają warunki określone w art. 24 ust. 1 1.3.zaoferują materiały, które odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i posiadają odpowiednie dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z obowiązującymi przepisami. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku i w zakresie : pkt. 1.1.lit.a,b,c,d - do oceny ich spełnienia, wymaga złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do siwz (art. 44 ustawy Pzp). 2.2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia : a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do siwz b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 2.3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a)oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z obowiązującymi przepisami - Załącznik Nr 4 do siwz, b)oświadczenia i opinie wymagane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Załączniku Nr 3 - specyfikacji ilościowo - asortymentowej, c)dla Zadania Nr 1, 2 i 3 - próbki, strony katalogowe lub inne dokumenty, zgodnie z wymaganiami Załącznika Nr 3 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie po terminie składania ofert możliwość żądania próbek materiałów opisanych w innych Zadaniach niż wymienione jw. 3.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 b)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie osoby fizycznej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp. d)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), e)oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z obowiązującymi przepisami - Załącznik Nr 4 do siwz, f)oświadczenia i opinie wymagane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Załączniku Nr 3, specyfikacji ilościowo - asortymentowej, g)dla Zadania Nr 1, 2 i 3 - próbki, strony katalogowe lub inne dokumenty, zgodnie z wymaganiami Załącznika Nr 3. h)zobowiązanie innego podmiotu - tylko w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. i)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. j)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Głogowie ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, Dział Administracyjny - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Głogowie ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materaiły opakowaniowe; papier krepowany i rekawy papierowo - foliowe - 16 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY CHEMICZNE I INNE MATERIAŁY I AKCESORIA UŻYWANE W DZIALE STERYLIZACJI, 13 pozycji , zgodnie z opiem specyfikacji ilościowon - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY OPAKOWANIOWE DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ, 7 pozycji , zgodnie z opiem specyfikacji ilościowon - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY DO KONTROLI STERYLIZACJI PLAZMOWEJ ORAZ INNE AKCESORIA, 5 pozycji zgodnie z opisem specyfikacji iloścuiowo - asortymentowej tj Załacznika Nr 3 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Formalina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 35% Formalina - butelka 400ml, 90 butelek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI, 5 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.