Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Hajnówka: Dostawa suszarki bębnowej i prasy karuzelowej
Numer ogłoszenia: 198768 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 684 26 79, fax 085 684 26 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl e-mail : spzoz@onet.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa suszarki bębnowej i prasy karuzelowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa suszarki bębnowej i prasy karuzelowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.54.16.20 - Suszarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.62.00 - Suszarki Oryginalny kod CPV: 29.54.18.10 - Maszyny do prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.81.00 - Maszyny do prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia c) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty a)Upoważnienie do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba nie jest prawomocnie uprawniona do reprezentowania firmy. b)wyciąg z odpowiedniego rejestru działalności gospodarczej właściwego dla składającego ofertę, c)dokument stwierdzający, ze sprzęt będący przedmiotem zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu w Polsce, d)oświadczenie, iż oferent posiada niezbędny potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Hajnówce ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Suszarka bębnowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suszarka bębnowa o podgrzewie parowym, ładowności od 30 do 40 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.16.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prasa karuzelowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prasa karuzelowa o podgrzewie parowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.18.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa znaków, urządzeń BRD i słupków wsporczych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kotówka - etap I
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





