Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Biłgoraj: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla uczniów ZSL w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 198760 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, fax 084 6864259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodrstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla uczniów ZSL w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla uczniów ZSL w Biłgoraju w asortymencie i ilościach podanych poniżej: 1 Ubranie robocze dwuczęściowe letnie,w kolorze zielonym, spodnie ogrodniczki, kieszeń na karczku i co najmniej dwie kieszenie boczne, bluza zapinana na zamek błyskawiczny przykryty plisą zapinaną na napy z dwoma kieszeniami na piersi (zapinanymi) i dwoma kieszeniami na dole, mankiety zapinane, dół bluzy ściągany gumą na bokach. Tkanina 100% bawełna, masa co najmniej 260 g/m2, musi posiadać certyfikat zgodności i spełniać wymagania PN-P-84525 (1998r) - 90 kpl 2 Kamizelka ocieplana (ocieplacz)Kolor zielony lub moro, kołnierz typu stójka, zapięcie z przodu na zamek błyskawiczny przykryty plisą zapinaną na napy, co najmniej 4 kieszenie zewnętrzne w tym dwie na piersiach, tył ocieplacza dłuższy. Tkanina 100% bawełna, masa co najmniej 260g/m2, musi posiadać certyfikat zgodności i spełniać wymagania normy PN-P-84525 (1998r), PN-88/P-04985 - 90 szt 3 Buty filcowo- gumowe Kolor czarny, cholewa filcowa połączona z cholewą gumową, zakończona kołnierzem wiązanym w kolorze moro, zabezpieczającym przed wsypywaniem igliwia i śniegu do środka buta. Podeszwa antypoślizgowa. Materiały guma i filc, powinny zapewnić izolację od zimna do temp. minus 20 0C. Buty muszą posiadać deklarację zgodności spełniać wymagania PN-EN 347 - 90 par Szczegółowe zestawienie rozmiarów zamawianych sortów zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy ( 2008/2009.) rozmiarówka jest uzależniona od rozmiarów młodzieży przyjętej do ZSL na rok szkolny
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100 zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych, 2.Spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1 W ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) zrealizowali przed dniem wszczęcia postępowania 3 dostawy o podobnym charakterze z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 10.000 tys. zł netto, odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane. 2.2.Prowadzą działalność w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia. 3.Udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane dostawy liczonej od daty ostatniej dostawy. 4.Wykonają zamówienie samodzielnie bez zatrudnienia podwykonawców. W przypadku konsorcjum wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i udzielił wymaganej gwarancji, natomiast pozostałe warunki określone w dziale V specyfikacji opisującym warunki udziału w postępowaniu będą oceniane łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 latach dostaw - na wzorze zał. nr 4 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - na wzorze zał. nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej dodatkowo należy złożyć: 5)podstawowe dokumenty dotyczące warunku z działu V pkt. 1 i 3 SIWZ oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, każdy z partnerów (we wspólnej ofercie) winien złożyć z osobna. 2. Dokumenty o których mowa w dziale VI, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 4. Zamawiający może żądać , w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Biłgoraj ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Biłgoraj ul.Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany
- "Zakup i dostawa sprzętu spawalniczego w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- Dostawa fabrycznie nowej i nieużywanej odzieży roboczej (środków ochrony indywidualnej)- "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-większa zatrudnialność uczniów - etap II"
- ZP/14/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów uczęszczających na staże w ramach projektu pn. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II"
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.