To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Kraków: Dostawa mebli i wyposażenia dla Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu pn: Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie
Numer ogłoszenia: 198757 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243174 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego, ul. Józefińska 10, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 65609 45, faks 012 6560945.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia dla Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu pn: Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego przy ul. Józefińskiej 10 w Krakowie w ramach projektu pt Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XI Kultura i Dziedzictwo kulturowe, Działanie: 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę ofert równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; w tym zakresie Zamawiający zdefiniuje funkcje, parametry, które będą weryfikowane przy ocenie ofert równoważnych Tak przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego (przybliżone parametry minimalne) i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku, gdy w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia zostanie opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Warunki dostawy i gwarancji. Dostawa winna odbyć się zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport zamawianego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczenia/-ń wskazanego/-ych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, montaż, uruchomienie oraz przekazanie związanych z przedmiotem zamówienia dokumentów tj. dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub osobę trzecią. Przekazanie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone stosownym protokołem (podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia w wymiarze równym okresowi gwarancji udzielonej przez producenta; Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego dla przedmiotu zamówienia jest data podpisania przez Wykonawcę i Zamawiającego bezusterkowego protokołu jego przekazania. Szczegółowe zapisy dot. gwarancji, w tym zasady świadczenia usług gwarancyjnych zwarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ (Wzór umowy) Zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt: Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Działanie: 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego; Priorytet: XI - Kultura i dziedzictwo kulturowe..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEX TRADE sp. z o.o., ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243662,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257596,38
Oferta z najniższą ceną: 214208,13 / Oferta z najwyższą ceną: 285432,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Budowa żłobka gminnego wraz z infrastrukturą techniczną, pierwszym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.