Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sobków: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na drogach gminnych w 2007 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sobków, do kontaktów: Marian Saletra, pl. Wolności 12, 28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3871037, fax 041 3871034, e-mail: sekretariat@sobkow.uti.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sobkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na drogach gminnych w 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gm. Sobków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej na drogach gminnych w 2007 r. zgodnie z KNRAT - 03 0202-02, KNNR - 6 0108-02, KNR - 6 0309-01, 11 odcinków dróg na dł. 2554 mb tj. 12692 m2, warstwa wyrównawcza 50 kg/m2 plus warstwa ścieralna gr. 3 cm stanowiące jedno zamówienie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawcza posiada własną wytwórnię mas bitumicznych 2. Dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem legitymującym się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, 3. Spełniają kryteria określone w art. 22 UZP, 4. Przedstawi dokumenty wymienione w Rozdziale VII w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 11 odcinków dróg na dł. 2554 mb tj. 12692 m2, warstwa wyrównawcza 50 kg/m2 plus warstwa ścieralna gr. 3 cm 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 15.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy zł.) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferent musi spełniać warunki określone w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: C = Cmin / Cof x 100 (w cyfrach) C min - najniższa cena całkowita podana w ofercie dla badanej części zamówienia C of - cena całkowita podana w ofercie dla badanej części zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent musi załączyć dokumenty wymienione w Rozdziale VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobkow.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 13:30, Urząd Gminy w Sobkowie Pl. Wolności 12, 28-305 Sobków pok. Nr 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.03.2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





