eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem mebli dla Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Kraków: Dostawa wraz z montażem mebli dla Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 198708 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100439 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu w postaci: a) Zadanie Nr 1: mebli biurowych (biurek, biurek pod komputer, dostawek, półek na komputer, stołów, stołów okolicznościowych, wózków na komputer) oraz szaf (ubraniowe i różne) i wieszaków ściennych. b) Zadanie Nr 2 : foteli obrotowych, krzeseł obrotowych, krzeseł wyściełanych. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie, dla którego w załączniku nr 2 wskazano nazwy towarowe, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki muszą spełniać wszystkie warunki równoważności wskazane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. W zakresie zadania Nr 1, Zamawiający przewiduje prawo opcji. Prawem opcji objęte są: a) 2 szt. szafy ubraniowej 2-drzwiowej - poz. 18 Formularza Cenowego b) 2 szt. szafa różna, nadstawka na szafę - poz. 19 Formularza Cenowego oznacza to, iż Zamawiający na pewno zakupi: a) 3 szt. szafy ubraniowej 2-drzwiowej b) 3 szt. szafa różna, nadstawka na szafę a pozostałe 2 sztuki pozycji Nr 18 i 19 Formularza Cenowego w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej 5. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, zgodnie z opisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Miejscem dostawy jest Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż mebli biurowych (biurek, biurek pod komputer, dostawek, półek na komputer, stołów, stołów okolicznościowych, wózków na komputer) oraz szaf (ubraniowe i różne) i wieszaków ściennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Krzeseł i Mebli Biurowych P.P.H.U. EURO-STYL s.c, Al. Batalionów Chłopskich 2A, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15846,99

  • Oferta z najniższą ceną: 15846,99 / Oferta z najwyższą ceną: 32554,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż foteli obrotowych, krzeseł obrotowych, krzeseł wyściełanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mega System Sp. z o.o., 10 Lutego 15, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2877,65

  • Oferta z najniższą ceną: 2877,65 / Oferta z najwyższą ceną: 4825,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.