Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Koszalin: NADBUDOWA BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEJ PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ DOM DZIECKA w MIELNIE
Numer ogłoszenia: 198706 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADBUDOWA BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEJ PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ DOM DZIECKA w MIELNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane dotyczące nadbudowy świetlicy nad istniejącym garażem i pomieszczeniem konserwatora w kompleksie Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Dom Dziecka w Mielnie, ul. B.Chrobrego 45, obejmujące: - rozebranie konstrukcji dachu wraz z pokryciem nad parterową częścią budynku - 45,29 m2, - wykonanie przebicia otworu drzwiowego w ścianach z cegły - 1,33 m3, - postawienie ścian z bloczków z betonu komórkowego - 16,74 m3, - wykonanie stropów gęstożebrowych Teriva I - 31,91 m2, - deskowanie tradycyjne belek podciągów i wieńców - 45,77 m2, - wykonanie konstrukcji dachowej wraz z pokryciem blachą trapezową - 44,93 m2, - wykonanie izolacji poziomej przeciwdźwiękowej z płyt z wełny mineralnej grubość 18 cm - 44,93 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 19,84 m, - wykonanie ścianek działowych - 6,3 m2, - wykonanie posadzki z paneli podłogowych - 33,33 m2, - wykonanie posadzki jedno i wielobarwnej z płytek z kamieni sztucznych - 10,53 m2, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych, - położenie gładzi gipsowych jednowarstwowych, - montaż drzwi wraz z ościeżnicą kompletnie wykończonych typu Porta - 2,2 m2, - montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV - 3 m2, - montaż bramy z ościeżnicą - 7,84 m2, - wykonanie prac malarskich powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie ocieplenia ścian budynków z gazobetonu płytami styropianowym, - instalacja centralnego ogrzewania - demontaż starej i montaż nowej, - montaż drabinek do ćwiczeń - 2 szt., - montaż luster na ścianach - montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z badaniem - 1 komplet
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.15 - Domy dziecka Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: WADIUM NIE BĘDZIE STOSOWANE..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki zawarte w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. MINIMALNE WARUNKI MERYTORYCZNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA, DO KTÓRYCH SPEŁNIENIA ZOBOWIĄZANY JEST WYKONAWCA: 1.wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub realizują co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach polegających na budowie lub/i przebudowie, rozbudowie lub/i przebudowie odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 80.000,00 zł oraz przedłożą 1 referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 2.dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, t.j. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia (uprawnienia konstrukcyjno - budowlane) wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3.udzielą minimum 36-cio miesięcznej gwarancji, 4.przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5.wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu budowy. W celu spełnienia powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć wraz z ofertą stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT. g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego odpowiednie uprawnienia /jak rozdziale III w pkt VIII pdpkt 2.2/; 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia na druku Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z Rozdziałem III, pkt VIII, podpkt. 2.2. niniejszej SIWZ, 4)wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia we wszystkich branżach polegających na budowie lub/i przebudowie, rozbudowie lub/i przebudowie odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 80.000,00 zł oraz przedłożą 1 referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 5)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) w godz. 9.00-14.00, tel.0943428576 lub 0943428333 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, 75-620 KOSZALIN Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





