eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚcinawaRemont i dostosowanie gabinetu zabiegowego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Ścinawa: Remont i dostosowanie gabinetu zabiegowego
Numer ogłoszenia: 198703 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej, ul. Jagiełły 2, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8412641, fax 0-76 8412644.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i dostosowanie gabinetu zabiegowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont trzech gabinetów o łącznej powierzchni 52m2 -zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 52m2 -wykonanie pasów tynku zwykłego kat.III o szerokości do 15 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy uprzednio zamurowanych cegłami lub dachówkami(łącznie 12m),-na powierzchni 52m2 wewnętrzne gładzie gipsowe,dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych,-na powierzchni 52m2 gruntowanie sufitów,-na powierzchni 52m2 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,-na powierzchni 52m2 zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,-na powierzchni 52m2 warstwy niwelująco-wyrównawcze cementowe o grubości 2mm zatarte na gładko,-na powierzchni 52m2 warstwy wyrównawcze i wygładzające pogrubienie warstwy o 1mm krotność=3,-na pow.52m2 warstwy wyrównawcze i wygładzające-środek gruntujący,-na pow.52m2 posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych(terakota)15x20 cm na zaprawie cementowej,-rozebranie ścianki z cegieł o grub.1/2 ceg. na zaprawie wapiennej (15,5 m2),-wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub.1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych(1,8m2),-skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o pow. ponad 1,6m2fabrycznie wykończone (3,6m2),-1szt. ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie FD7 dla drzwi wewnątrzlokalowych wbudowane w trakcie wnoszenia ścian,-skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o pow. 1,6m2 fabrycznie wykończone (1,8m2),-wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko(7,2m),-obsadzenie parapetów dł.1,2m 6 szt.(marmurowe),-skucie glazury(10,6m2),-licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm na klej (106m2),-licowanie słupów i kolumn prostokątnych i wielobocznych płytkami o wymiarach 20x20 cm -układanych na klej-ościeża (5,64m2),-wymiana 3 szt. baterii umywalkowej lu zmywakowej z ruchomą wylewką,-demontaż 6m rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20mm ,-wymiana 4 msc odcinka ryry żeliwnej kanalizacyjnej kielichowej o śr. 80mm ,-wymiana 1 szt. zlewozmywaka żeliwnego ze sścianką i wspornikami,-wymiana 2 szt. elementów zestawu umywalkowego-umywalka fajansowa,-wymiana 5kpl grzejników stalowych jednopłytowych GP-2, demontaż 2 kpl. grzejników żeliwnych członowych o pow. ogrzewalnej do2,5 m2,-20m przewodu wtynkowgo łączny przekrój żył do 7,5 mm 2(podłoże niebetonowe) układany w tynku,-montaż z podłączeniem na gotowym podłożu 2 szt. opraw oświetleniowych żarowych przeszkodowych żeliwnych końcowo-przykręcanych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wnosi się wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagany warunek i podstawa oceny spełnienia warunku 1.złożenie oferty-wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rozdz. III SIWZ 2.wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2do SIWZ ,aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp)-oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2do SIWZ ,wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zamówienia określone w rozdz. II pkt 2 ppkt 1 SIWZ, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ,wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 4.wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp)-oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5.wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia-oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej 6.wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) -oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie zx załącznikiem nr 2 do SIWZ 7.wykonawca udziela rękojmi za wady w wykonanych robotach na okres 3 lat formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez uprawnione osoby 8.realność oferty termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: 14.11.2007 r. Zakończenie: 15.12.2007 r. - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ oraz zestawienie pozostałych kosztów, wykazy materiałów, sprzętu oraz transportu technologicznego
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. II SIWZ wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia: 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 4)oświadczenie w sprawie rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/statutem wykonawcy 5)wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia , odpowiadającego swoim rodzajem i wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia określone w rozdz. II pkt 2 ppkt 1 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7)przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Do oferty wykonawca musi dołączyć także kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej w oparciu o przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7do SIWZ oraz zestawienie pozostałych kosztów, wykazy materiałów, sprzętu oraz transportu technologicznego. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej specyfikacji. 7.Niezłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.scinawa.com.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-330 Ścinawa ul.Jagiełły 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 12:00, miejsce: 59-330 Ścinawa ul.Jagełły 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.12.2007.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.