eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówZarządzanie projektem Internet w domu szansą rozwoju społeczeństwa informacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Józefów: Zarządzanie projektem Internet w domu szansą rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Numer ogłoszenia: 198685 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem Internet w domu szansą rozwoju społeczeństwa informacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem Internet w domu szansą rozwoju społeczeństwa informacyjnego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej - Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działania 8.3 w tym : kierownika projektu, specjalisty ds. księgowości, specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości, specjalisty ds. monitoringu i kontroli, projektem Celem projektu jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu poprzez zapewnienie sprzętu komputerowego i dostępu do Internetu dla mieszkańców Miasta Józefowa, którzy ze względu na niskie dochody i/lub niepełnosprawność są zagrożeni wykluczeniem cyfrowym a skutkiem tego marginalizacja społeczną. Informacje o projekcie. Wartość całkowita projektu - 1.417.220,00 PLN. Okres realizacji - 3 lata. Lista beneficjentów ostatecznych - 100 gospodarstw domowych. Projekt obejmuje: - zakup komputerów z systemami operacyjnymi, zakup pakietów biurowych z licencją dla użytkowników domowych, zakup programów antywirusowych wraz z aktualizacjami, zapewnienie serwisowania sprzętu, - zakup usług dostawy Internetu - aktywacja łączy Internetowych wraz z miesięcznymi płatnościami za łącze, - zorganizowanie szkoleń komputerowych dla 100 osób, - promocja projektu, - utworzenie i zapewnienie zespołu realizującego Projekt, - ubezpieczenie sprzętu komputerowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Część I -Kierownik Projektu Wykonawca skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osobę, która brała udział w co najmniej jednym zakończonym projekcie dofinansowanym ze środków UE o wartości nie niższej niż 1 000 000 złotych brała udział w przygotowaniu co najmniej 3 projektów o dofinansowanie ze środków UE, które pozytywnie przeszły ocenę formalną i merytoryczną, posiada wiedzę z zakresu administrowania, wdrażania i rozliczania funduszy UE, posiada znajomość Generatora wniosków płatniczych, oprogramowania biurowego i Internetu, posiada praktyczną wiedzę w zakresie zamówień publicznych, w tym zakresie przygotowania postępowania i udziału w postępowaniu po stronie Zamawiającego, posiada wiedzę w zakresie wdrażania i rozliczania projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 posiada wiedzę w zakresie ewidencji księgowej i rozliczania projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy Unii Europejskiej posługuje się językiem polskim posiada predyspozycje do pracy w zespole ludzkim , w tym obsługi beneficjentów projektu. Część II Specjalista ds. księgowości Wykonawca skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osobę, która brała udział w co najmniej jednym zakończonym projekcie dofinansowanym ze środków UE , posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, posiada znajomość zasad księgowania i zasad obsługi budżetu, posiada znajomość Generatora wniosków płatniczych, oprogramowania biurowego i Internetu, posługuje się językiem polskim Część III Specjalista ds. rozliczeń i sprawozdawczości Wykonawca skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osobę, która brała udział w co najmniej jednym zakończonym projekcie dofinansowanym ze środków UE , posiada wykształcenie wyższe , posiada znajomość zasad księgowania i zasad obsługi budżetu., posiada znajomość Generatora wniosków płatniczych, oprogramowania biurowego i Internetu, posługuje się językiem polskim Część IV Specjalista ds. monitoringu i kontroli Wykonawca skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osobę, która posiada łatwość nawiązywania kontaktów, pracy w sytuacjach stresu, rozwiązywania konfliktów, posiada znajomość oprogramowania biurowego i Internetu, posługuje się językiem polskim Zamawiający wymaga, aby wykonawca nie podlegał wykluczeniu z prowadzonego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeżeli jest wymagane)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić w przypadku wstrzymania czasowego realizacji projektu. Termin zakończenia zostanie automatycznie przesunięty o czas trwania przeszkód. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na finansowanie zamówienia .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego 05-420 Józefów ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 Budynek A Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego 05-420 Józefów ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 Budynek A Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiem - Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działnie 8.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierownik projektu:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. kierowanie pracami zespołu realizującego projekt; b. przeprowadzenie procedury rekrutacji uczestników projektu; c. przygotowanie procedur postępowań ws. zamówień publicznych dla poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu. d. przygotowanie promocji projektu; e. nadzór nad terminowym wykonywaniem prac przewidzianych w projekcie; f. zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych i umów zawieranych w ramach projektu; g. gromadzenie pełnej dokumentacji projektu; h. terminowe zamknięcie i ostateczne rozliczenie projektu; i. przekazanie dokumentacji projektu do archiwizacji zgodnie z zapisami umowy dofinansowanie projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. księgowości:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. odpowiedzialność za obsługę finansową realizacji projektu Internet w domu szansą rozwoju społeczeństwa informacyjnego, b.prowadzenie księgowości projektu w ramach księgowań jednostki, c.weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym, d.obsługa rachunku bankowego i wypełnianie polecenia przelewu, e.sporządzanie kserokopii dokumentów źródłowych po dokonaniu przelewu i przekazanie ich do kierownika projektu, f.sporządzanie sprawozdań, g. wprowadzanie na bieżąco zmian w planie wydatków, h. prowadzenie konta pozabilansowego do wydatków strukturalnych, i. comiesięczne uzgodnienia z kierownikiem projektu wykonania poszczególnych zadań projektu, j.archiwizowanie dokumentów finansowych projektu, k.niezwłoczne informowanie kierownika projektu o potencjalnych zagrożeniach w realizacji projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. rozliczeń i sprawozdawczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.przygotowanie sprawozdań okresowych rzeczowych i finansowych; b.prowadzenie operacji finansowych realizowanych w projekcie; c.rozliczanie finansowe projektu; d.archiwizacja dokumentacji finansowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalista ds. monitoringu i kontroli:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. informowanie o przebiegu projektu; b. kontrola zgodności działań prowadzonych w projekcie z harmonogramem projektu; c.kontrola beneficjentów ostatecznych, czy wykorzystują sprzęt zgodnie z przeznaczeniem; d.ewaluacja projektu e.wyjazdy kontrolne do beneficjentów, f.monitoring i motywowanie beneficjentów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.