Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Radzymin: Zakup i dostawa protez zębowych oraz elementów protetycznych
Numer ogłoszenia: 198542 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, fax 022 7865037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa protez zębowych oraz elementów protetycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Proteza szkieletowa Asortyment Ilość szt Proteza szkieletowa standard 20 Szynoproteza 15 Mikroproteza do zatrzasku ryglowego 10 Zęby (ivoclar, De Trey) 5 Proteza akrylowa całkowita Asortyment Ilość szt. Proteza standard 50 Podniebienie z akrylu bezbarwnego 20 Siatka wzmacniająca 10 Siatka wzmacniająca ( złota) 10 Fałdy podniebienne 5 Proteza akrylowa Proteza akrylowa częściowa Asortyment Ilość szt. Do 3 zębów 60 Do 6 zębów 60 Do 9 zębów 60 Do 13 zębów 60 Zęby (Ivoclar, De Trey) 60 Przestawianie zębów ( zmiana zgryzienia lub koloru0 60 Korona kosmetyczna SR Ivocron 10 Korona tymczasowa 15 Podścielenie protezy Asortyment Ilość szt. Akryl klasyczny 10 Akryl miękki-elastyczny 10 Podścielenie protezy szkieletowej 10 Naprawa protezy Asortyment Ilość szt. Pierwszy punkt 20 Każdy następny punkt 20 Porcelana VITA OMEGA 900 Asortyment Ilość szt. Korona porcelanowa VITA OMEGA 900 8 Korona pełnoceramiczna IN-Ceram 4 Korona porcelanowaVITA OMEGA 900 + stopień ceramic 5 Licówka porcelanowa VITA PRESS 10 Płyta lana 4 Łuk lany 10 Korona metalowa Asortyment Ilość szt. Pełna lana 5 Licowana SR Ivocron 5 Korona teleskopowa Nazwa preparatu Ilość szt. Korona pełnolana 1 Korona licowana 2 INLAY / ONLAY Nazwa Ilość szt. Pełno lany 10 Licowany porcelaną 15 Pełnoceramiczny 10 Wkład koronowo-korzeniowy Asortyment Ilość szt Wkład jednoczęściowy 20 Wkład składany 10 T.S.M. Acetal Dental - żywica acetalowa Asortyment Ilość szt. Proteza nie osiadająca ( szkielet) 6 Klamra elastyczna ( w kolorze zęba) 6 Elementy mocujące i podpierające protezę szkieletową Asortyment Ilość szt. Zatrzask zewnątrz koronowy (BREDENT) 6 Zatrzask osiowy (BREDENT , REIN) 10 Zatrzask zewnątrz koronowy (CEKA REWAX) 10 Zatrzask osiowy (CEKA REWAX) 10 Zatrzask (BEGO CHIP) 10 Zatrzask ryglowy(BREDENT) 10 Zatrzask ryglowy (MIKROTEC) 10 Podparcie frezowane 1 pkt. 5 INTERLOC - zasuwa międzykoronowa 10 Wymiana matrycy (BREDENT) 5 Szyna Asortyment Ilość szt. Szyna wybielająca 5 Szyna relaksacyjna miękka 5 Szyna relaksacyjna miękko-twarda 5 Modele Asortyment Ilość szt. Model orientacyjny jednolity 5 Model składany 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.13.81.00 - Protezy zębowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.81.00 - Protezy zębowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonywanych dostaw w przedmiocie zamówienia co najmniej od 2 odbiorców z Publicznych ZOZ - ów, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie tzw.(referencje). 7. Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Złożą zobowiązanie do prawa Narodowego Funduszu Zdrowia do przeprowadzenia kontroli na zasadach określonych w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. Nr 210, poz. 2135 z póz. zm.) W zakresie wynikającym z umowy zawartej z Mazowieckim Narodowym Funduszem Zdrowia. 9. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 w pok. 214 II piętro budynek Przychodni.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Samodzieln Publicznym Zespoł Zakładów Opieki Zdrowotnej 05-250 Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 w pok. 214 II piętro budynek Przychodni.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Budowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą na dz. nr ew. 917/9 i 917/24 obr. Łosie w msc. Łosie w gminie Radzymin
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Radzymin
więcej: przetargi RADZYMIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





