eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Remont drogi M. Leja nr ewid. gruntu 2154, 2155/1, 2153/3, 2153/5, 2156/1, 3521/2, 3520/4, 3688/1, 3689/2, 3690/2, 3692/2, 3676/1, 3676/3, 3696/4, 3696/6, 3671/1, 3697/6, 3699/4, 3698/2, 3669/1, 3659/6, 3659/4, 3660/4, 3652/2, 3654/2, 3653/2, 3574/4, 3574/6, 3575/5, 3651/4, 3576/1, 3578/1, 3639/2, 3638/2, 3637/2, 3633/2, 3537/1, 3537/2, 3537/4, 3655/3 w miejscowości Jodłowa w km 0+000-1+880 wraz z remontem mostu w km 0+150

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Jodłowa: Remont drogi M. Leja nr ewid. gruntu 2154, 2155/1, 2153/3, 2153/5, 2156/1, 3521/2, 3520/4, 3688/1, 3689/2, 3690/2, 3692/2, 3676/1, 3676/3, 3696/4, 3696/6, 3671/1, 3697/6, 3699/4, 3698/2, 3669/1, 3659/6, 3659/4, 3660/4, 3652/2, 3654/2, 3653/2, 3574/4, 3574/6, 3575/5, 3651/4, 3576/1, 3578/1, 3639/2, 3638/2, 3637/2, 3633/2, 3537/1, 3537/2, 3537/4, 3655/3 w miejscowości Jodłowa w km 0+000-1+880 wraz z remontem mostu w km 0+150
Numer ogłoszenia: 198499 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268568 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jodłowa, Jodłowa 1A, 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, faks 14 630 20 02;683 30 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi M. Leja nr ewid. gruntu 2154, 2155/1, 2153/3, 2153/5, 2156/1, 3521/2, 3520/4, 3688/1, 3689/2, 3690/2, 3692/2, 3676/1, 3676/3, 3696/4, 3696/6, 3671/1, 3697/6, 3699/4, 3698/2, 3669/1, 3659/6, 3659/4, 3660/4, 3652/2, 3654/2, 3653/2, 3574/4, 3574/6, 3575/5, 3651/4, 3576/1, 3578/1, 3639/2, 3638/2, 3637/2, 3633/2, 3537/1, 3537/2, 3537/4, 3655/3 w miejscowości Jodłowa w km 0+000-1+880 wraz z remontem mostu w km 0+150.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowane przedsięwzięcie dotyczy remontu drogi gminnej M. Leja w m. Jodłowa o długości 1880 m. Droga posiada jezdnie o nawierzchni bitumicznej, szerokości 2,50 m, z obustronnymi, przerośniętymi trawą poboczami ziemnymi. Na całej długości drogi nawierzchnia jezdni znajduje się w złym stanie technicznym; jest zniszczona, z licznymi pęknięciami, wysadzinami, wybojami, koleinami oraz przełomami , co świadczy o znacznym stopniu zużycia technicznego i użytkowego obiektu, stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa dla jego użytkowników. Istniejący system oraz urządzenia odwadniające nie zapewniają sprawnego odprowadzania wód opadowych z obszaru pasa drogowego. Powodem w/w nieprawidłowości są zamulone rowy odwadniające, jak również uszkodzone i niedrożne poprzeczne przepusty rurowe, zamontowane w korpusie drogi. Remont drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wymiana uszkodzonych i niedrożnych betonowych, poprzecznych przepustów rurowych na nowe, wykonane z kręgów żelbetowych o średnicy O 1000 mm - szt. 1 i O 1200 mm - szt. 1. Wymienione kręgi żelbetowe w remontowanych przepustach ułożone zostaną na ławie żwirowej o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu. Dla zabezpieczenia kręgów przed przemieszczeniami oraz deformacją obydwóch przepustów, wszystkie miejsca ich styku należy usztywnić i zastabilizować poprzez wykonanie opasek żelbetowych. Przestrzeń wykopów nad zamontowanymi kręgami przepustowymi należy do wysokości 20 cm ponad górną ich krawędź obsypać piaskiem, zaś powyżej do rzędnej podłoża bitumicznej, profilowej warstwy nawierzchni jezdni drogowej, wykop uzupełnić kamiennym kruszywem łamanym. Warstwy kruszywa odpowiednio zagęścić. Po wymianie zniszczonych kręgów przepustowych niezbędna będzie obudowa wlotów i wylotów przepustów żelbetowymi ściankami czołowymi. Wszystkie elementy monolitycznych ścianek czołowych należy zbroić podwójnymi siatkami z prętów żebrowanych o średnicy O 10 mm i oczkach 15 x 15 cm. Fragment skarpy rowu odwadniającego, usytuowany naprzeciwko obudowanego żelbetową ścianką czołową wylotu przepustu poprzecznego z kręgów żelbetowych o średnicy O 1000 mm, przewidziany został do umocnienia prefabrykowanymi, ażurowymi płytami betonowymi typu JOMB. W ramach niniejszego przedsięwzięcia inwestycyjnego uwzględniono również obudowę żelbetowymi ściankami czołowymi wlotu i wylotu istniejącego przepustu poprzecznego, wykonanego z rur typu PRAGMA o średnicy O 800 mm. Dla zapewnienia stabilności korpusu drogowego i miejscowego zabezpieczenia obiektu przed zagrożeniem uaktywnienia się procesu osuwiskowego, na odcinku 40,00 m konieczna jest zabudowa prawostronnego rowu odwadniającego kręgami żelbetowymi o średnicy O 1200 mm. Technologia montażu kolektora łącznie z zabudową wlotu i wylotu tożsama jak dla wykonania przepustu poprzecznego przez korpus drogowy, z wyjątkiem górnej warstwy obsypki kruszywem łamanym, gdzie w tym przypadku do poziomu pobocza drogowego, wykonać należy odpowiednio zagęszczony nasyp ziemny. W ramach projektowanego remontu drogi, obustronne krawędzie początkowego odcinka jezdni w km 0+000 ÷ 0+040 należy obramować prostokątnymi, ściętymi, betonowymi krawężnikami drogowymi o wymiarach 100 x 30 x 20 cm, ułożonymi na ławie betonowej, zabezpieczającymi przyległe posesje przed napływem wody deszczowej spływającej z pasa drogowego. Górne krawędzie krawężników poza zjazdami usytuować 14 cm ponad poziom przyległej nowej nawierzchni bitumicznej, zaś na długości zjazdów do przyległych posesji wysokość tą należy obniżyć do 4 cm. Przy prawostronnej krawędzi jezdni, w bezpośrednim sąsiedztwie ułożonych krawężników, niezbędny jest montaż 2 szt. ulicznych kratek ściekowych, odprowadzających wody opadowe z jezdni do istniejącego, usytuowanego w prawej części pasa drogowego, kolektora kanalizacji deszczowej. Połączenie kratek ściekowych z kolektorem rurami kanalizacyjnymi PVC, typu ciężkiego, o średnicy O 160 mm. W części początkowej w/w odcinka drogi, przy lewostronnej granicy pasa drogowego, na długości 6,00 m, przyjęto montaż stalowej, wbijanej, pojedynczej bariery drogowej, zabezpieczającej przed uszkodzeniem ogrodzenie przyległej działki siedliskowej. Na powierzchni najbardziej zdeformowanych i uszkodzonych odcinkach jezdni bitumicznej przyjęto miejscowe wyrównanie wyrw i nierówności mieszanką mineralno - bitumiczną, a na całej długości remontowanej drogi wzmocnienie (zbrojenie) projektowanej nawierzchni bitumicznej siatką z włókien szklanych, o wytrzymałości 50 x 50 kN, dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkę należy wbudować na warstwie profilowej z mieszanki mineralno - bitumicznej, o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej oczyszczonej i skropionej asfaltem istniejącej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Wbudowaną siatkę wzmacniającą należy przykryć warstwą wiążącą o grubości 3 cm po zagęszczeniu. Przed przystąpieniem do układania warstwy wiążącej, cała wzmocniona siatką powierzchnia podłoża, podlegać będzie również dokładnemu skropieniu asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni. Na całym odcinku drogi przewidziano ułożenie wierzchniej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, grysowo - żwirowej, Standard II, o grubości 3 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. W miejscach styku projektowanej nawierzchni jezdni z innymi, istniejącymi nawierzchniami bitumicznymi występujących ciągów jezdnych, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno. Głębokość frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 30 cm. Grubość warstwy utwardzenia poboczy 9 cm. Należy również uwzględnić właściwe wyprofilowanie i połączenie nowej nawierzchni jezdni drogowej z istniejącymi nawierzchniami zjazdów do przylegających posesji i nieruchomości, całkowicie eliminujące jakiekolwiek pogorszenie stanu technicznego istniejących obiektów. Do tego celu przewidziano zastosowanie kruszywa kamiennego o granulacji pozwalającej na właściwe zaklinowanie wbudowanych warstw wyrównujących. Wykonanie w/w robót jest konieczne ze względu na podniesienie niwelety jezdni drogowej o średnią bezwzględną wielkość 9 cm. 2.2 Projektowany zakres robót remontowo - inżynieryjnych zachowuje dotychczasowe parametry techniczne obiektu, przyjęte wcześniej rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe przy zastosowanym schemacie statycznym głównego ustroju nośnego. Do wykonania remontu żelbetowych elementów konstrukcyjnych mostu należy zastosować beton B-30, o konsystencji gęstoplastycznej, zbrojony stalą kl. A-III. Podczas całego procesu betonowania elementów konstrukcyjnych, należy układaną mieszankę na bieżąco zagęszczać, używając do tego celu wibratora pogrążalnego. Dla zapewnienia sprawnego odprowadzenia wody deszczowej z jezdni mostu, górną powierzchnię żelbetowej płyty przęsłowej należy ukształtować z dwustronnym spadkiem poprzecznym o wielkości 1,0 %, Wykonanie nawierzchni jezdni mostu przewidziano z masy mineralno - asfaltowej o grubości warstwy 6 cm po zagęszczeniu. Wszystkie powierzchnie żelbetowych elementów obiektu od strony styku z naziomem, należy dwukrotnie zaizolować roztworem asfaltowym, lepikiem na zimno. Wzdłuż obustronnych krawędzi płyty przęsłowej oraz na skrzydełkach zamocowane zostaną stalowe balustrady mostowe o wysokości 1,15 m. Słupki balustrad mocowane będą poprzez przyspawanie do marek stalowych, ustawionych i zakotwionych w betonie w trakcie betonowania płyty przęsłowej. Niniejsze przedsięwzięcie inwestycyjne wymaga również odbudowy, zniszczonych obustronnych dojazdów do mostu. Dojazdy należy odpowiednio ukształtować i wyprofilować. Uzupełnienie i zagęszczenie nasypów dojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie przyczółków, będzie możliwe po uzyskaniu wymaganej wytrzymałości betonu w wykonanych elementach konstrukcyjnych. Nawierzchnia zostanie utwardzona masą bitumiczną, ułożoną na wcześniej wykonanych kamiennych warstwach podbudowy. Na długości dojazdów przewidziano wyprofilowanie i utwardzenie mieszanką tłuczniową obustronnych poboczy drogowych. Szerokość poboczy 0,50 m. Brzegi koryta potoku na odcinkach po 5,00 m w górę i dół cieku zostaną zabezpieczone budowlami faszynowo-kamiennymi, wykonanymi z koszy siatkowo - kamiennych o module 1,50 x 1,00, zagłębionych 0,50 m w dnie potoku, na podłożu ze ściółki faszynowej. Do wykonania koszy należy użyć gruby kamień łamany, przeznaczony do budowy obiektów inżynierskich. Siatkę o oczkach od 12 x 12 cm do 15 x 15 cm należy wykonać z drutu ocynkowanego o przekroju 4 mm. Całość wykonanego zabezpieczenia dna potoku oraz skarp brzegowych musi być dokładnie z sobą powiązana, zakotwiona i zespolona z podłożem. Odcinki dna potoku w obrębie umocnionych brzegów należy zabezpieczyć narzutem kamiennym o grubości 40 cm. W wyniku przeprowadzonego remontu nie zmieni się lokalizacja obiektu, jak również zachowane zostaną wszystkie jego dotychczasowe parametry techniczne. 2.3 Dokładny opis i zakres robót określony został w projekcie, opisie technicznym, przekrojach, szczegółowych specyfikacjach technicznych. 2.4 Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: a) obsługę geodezyjną robót, wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów i zabezpieczeń wraz z opłatami za ich wykonanie, b) informowania Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, c) ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, d) ubezpieczenie placu budowy, e) uporządkowanie placu budowy, f) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, g) przywrócenie sąsiedniego terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje), h) oznakowanie, zabezpieczenie niezbędnego terenu i placu budowy, i) utrzymane przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji, j) uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi lub nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dot. mediów) podpisanych przez przedstawicieli właścicieli. (Brak takich protokołów będzie skutkowało brakiem zapłaty za dany zakres robót), k) montaż zastępczego mostu z elementów powierzonych Wszelkie nazwy własne produktów użyte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia zapisów STWiORB z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie nazwy norm użyte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, możliwe do zamiany przez równoważne normy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurovia Polska S.A., Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 623576,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 620992,28

  • Oferta z najniższą ceną: 620992,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1086914,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.