eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecOdbiór i wywóz odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Sosnowiec: Odbiór i wywóz odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 198472 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2964219, 3630479, faks 32 2964219, 2635719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz odpadów komunalnych, stałych nie segregowanych, wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Sosnowcu, zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy: Szpitalnej 1, Zegadłowicza 3, 3 Maja 33. 2. Ilość wywożonych miesięcznie odpadów komunalnych z poszczególnych obiektów szacuje się na : - ul. Szpitalna 1 - 90 m3 - odpady komunalne 15 m3 - tektura, makulatura 5 m3 - plastik - ul. Zegadłowicza 3 90 m3 - odpady komunalne 20 m3 - tektura, makulatura 10 m3 - plastik - ul. 3 Maja 33 50 m3 - odpady komunalne 8 m3 - tektura makulatura 2 m3 - plastik 3. Wykonawca dostarczy zbiorcze kontenery - pojemniki o poj. od 7m3 do 10 m3 otwierane od góry, w wersji zamkniętej z klapami, w których będą gromadzone odpady komunalne w ilości: a) 2 szt. na obiekt przy ul. Szpitalnej 1, b) 2 szt. na obiekt przy ul. Zegadłowicza 3 c) 1 szt. na obiekt przy ul. 3 Maja 33 Ponadto do zbiórki selektywnej czyli zbierania odpadów z tektury oraz z plastiku Wykonawca dostarczy po dwa kontenery-pojemniki na każdy rodzaj odpadu do każdego z trzech obiektów szpitala ( ul. Zegadłowicza 3, ul. Szpitalna 1 oraz ul. 3 Maja33 ). Kontenery- pojemniki winny być oznakowane napisem makulatura, plastik. 4. Wykonawca dostarczy do obiektów Szpitala Miejskiego zlokalizowanych przy ul. Szpitalnej 1 i ul. Zegadłowicza3 pojemnik na kółkach do transportu wewnętrznego o pojemności 500 - 660 l (maksymalna szerokość i długość nie może przekraczać 65 cm). 5. Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych ustala się na minimum 2 razy w tygodniu w godzinach od 800 do 1400 w dniach ustalonych z Zamawiającym lub w uzasadnionych, sporadycznych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku pojemników na makulaturę lub plastik odbiór następować będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 6. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez stosowny kwit, podpisany przez Wykonawcę oraz Zamawiającego wraz z wyszczególnieniem ilości wywożonych odpadów, ustalonej na podstawie wagi oraz daty wykonanej usługi. 7. Zamawiający informuje, że obiekt zlokalizowany przy ul. 3 Maja 33 będzie w użytkowaniu Szpitala Miejskiego w Sosnowcu do ok. końca października 2010r. Z chwilą przeniesienia oddziałów z obiektu przy ul. 3 Maja 33 na ul. Zegadłowicza 3, pojemniki na odpady będą dostarczone na ul. Zegadłowicza 3. 8. Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, że usługa będzie realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach- Prawo ochrony środowiska / Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm /. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach / Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm./. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm./ Ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. / Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm./.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający niw wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku - na podstawie dostarczonego dokumentu - aktualnego pozwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów oraz aktualne pozwolenie na odbiór odpadów z terenu miasta Sosnowca

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena usługi może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.