Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Piła: Ochrona fizyczna, monitoring, grupa interwencyjna, świadczenie usług serwisowych technicznych systemów zabezpieczeń oraz obsługa centrali telefonicznej.
Numer ogłoszenia: 19846 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pile , ul. Juliusza Kossaka 106, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3526220, faks 067 3512696.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.pila.pl www.bip-us.kadan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna, monitoring, grupa interwencyjna, świadczenie usług serwisowych technicznych systemów zabezpieczeń oraz obsługa centrali telefonicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe, całodobowe świadczenie usług fizycznej ochrony całego obiektu wraz z terenem przyległym, pomieszczeniami garażowymi, magazynem egzekucyjnym oraz serwisowanie i konserwacja systemów alarmowych : sygnalizacji włamania i napadu (GALAXY 512), sygnalizacji pożaru (ALFA) monitorowania i obsługi telewizji przemysłowej zainstalowanej w obiekcie Zamawiającego - zgodnie ze szczegółowym opisem warunków i wymagań zawartych w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ), a także obsługa centrali telefonicznej Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Wykonawca w ostatnich 2 latach wykonał przynajmniej 2 usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców którzy: - nie spełniaja warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego (spełnia / nie spełnia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści złożonych przez Wykonawcę ofert, w tym do oceny stopnia przygotowania Oferentów do realizacji umowy w drodze m.in. wizytowania siedziby Oferenta (lustracja Stacji Monitorowania Alarmów, miejsc stacjonowania grupy interwencyjnej i serwisowej, oględziny posiadanego wyposażenia pracowników ochrony i środków transportu)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 cyt. wyżej ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z wymogami art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - koncesję zezwolenia lub licencję, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oraz kserokopie dokumentu potwierdzającego przydzielenie Wykonawcy przez Państwową Agencje Radiową pasma częstotliwości, o którym mowa w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Polisę ubezpieczeniową, potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument, - referencje - doświadczenie Wykonawcy, - wykaz osób przewidywanych do pełnienia obowiązków ochrony na terenie Urzędu Skarbowego wraz z numerem licencji oraz niezbędnymi załącznikami określonymi w SIWZ, - aktualną kalkulację jednej roboczogodziny zatrudnionego pracownika ochrony I stopnia, - pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie do podpisywania oferty, umów, prowadzenia rozmów oraz innych koniecznych czynności w trakcie postępowania - jeżeli jest to konieczne, Dokumenty, o których mowa w punkcie 6 mają być załączone, dostarczone w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-us.kadan.pl, www.us.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Pile
ul. Kossaka 106
64-920 Piła.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój 220, II piętro) - w godzinach pracy Urzędu Urząd Skarbowy w Pile ul. Kossaka 106 64-920 Piła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - remont lokali mieszkalnych w Pile przy: ul. Młodych 45/2 i ul. Młodych 45/3
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Koszenie terenów zieleni ścisłego centrum w 2024 r.
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK II
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.