Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Zabrze: dostawa i montaż mebli
Numer ogłoszenia: 198430 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, ul. Park Hutniczy 15 A, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 2753705, fax 0-32 2753705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.zabrze.pl/engine//bip/102?o=TreeMenu&e=e|102
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie wybranych pomieszczen Domu Dziecka. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż: Zadanie 1 - łóżka, kanapy, fotele, pufy zadanie 2 - szafy, regały, półki, stoliki, krzesła zadanie 3 - szafy do zabudowy zadanie 4 - meble dziecięce zadanie 5 - wyposażenie łazienkowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające ich spełnienie. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, WYSTAWIONEGO NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), Wykonawca wypełnia wszystkie pola przy tych zadaniach, do których chce przystąpić. Pozostałe zostają niewypełnione, kosztorys wykonany na podstawie specyfikacji przedmiotu zamówienia załączonego do SIWZ (załącznik nr 2 i 2a), uwzględniając wszystkie pozycje i wymagania wynikające z tej specyfikacji, oświadczenie potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa o zamówieniach publicznych oraz spełnienie wymagań zawartych w art. 22 PZP w tym posiadanie niezbędnej wiedzy doświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), wypełniony formularz wykazujący status prawny Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19-05-2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tej sytuacji, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.zabrze.pl/engine//bip/102?o=TreeMenu&e=e|102
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka ul. Park Hutniczy 15 41-800 Zabrze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka ul. Park Hutniczy 15 41-800 Zabrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Urząd Gminy Zabrze
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: łóżka, kanapy, fotele, pufy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie tapicerowane..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szafy, regały, półki, stoliki, krzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wszelkie wyposażenie drewniane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szafy do zabudowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są duże zabudowy drewniane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble dziecięce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pokoi dziecięcych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyposażenie łazienkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szafki i półki łazienkowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





