eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzemieniewoSukcesywna dostawa artykułów mleczarkich dla ZOZ Szpitala Rehabilitacyjnego MSWiA wGórznie w okresie 01.07.2009 r. do 31.12.2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Krzemieniewo: Sukcesywna dostawa artykułów mleczarkich dla ZOZ Szpitala Rehabilitacyjnego MSWiA wGórznie w okresie 01.07.2009 r. do 31.12.2009 r.
Numer ogłoszenia: 198404 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZOZ Szpital Rehabilitacyjny MSWiA w Górznie , Górzno 63, 64-120 Krzemieniewo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5369453, faks 065 5369452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjadzieci.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.rehabilitacjadzieci.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZOZ Szpital Rehabilitacyjny MSWiA w Górznie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów mleczarkich dla ZOZ Szpitala Rehabilitacyjnego MSWiA wGórznie w okresie 01.07.2009 r. do 31.12.2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.bip.rehabilitacjadzieci.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1.1. W niniejszym postępowaniu przewidziano wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007.42.275). 1.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Banku S.A., Oddział w Lesznie, nr 73 1500 1517 1215 1004 5249 0000, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 1.4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bakowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 1.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena tych warunków przeprowadzona zostanie na podtsawie złożonych dolumentów metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w stosunku do właściwego urzędu skarbowego - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4. Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 5. Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami podmiotu gospodarczego lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 6 niniejszej SIWZ. 7. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zaleca się by Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 9. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 10. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rehabilitacjadzieci.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Górzno 63, 64-120 Krzemieniewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego-Sekretariat Górzno 63, 64-120 Krzemieniewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.