eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii (wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników)STERYLIZATORÓW PAROWYCH O POJ. 1 STE PRZELOTOWYCH -2 SZTUKI. ZNAK SPRAWY ZP/PN/50/07/LOBO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Wrocław: Dostawa dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii (wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników): STERYLIZATORÓW PAROWYCH O POJ. 1 STE PRZELOTOWYCH -2 SZTUKI. ZNAK SPRAWY ZP/PN/50/07/LOBO
Numer ogłoszenia: 198383 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii (wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników): STERYLIZATORÓW PAROWYCH O POJ. 1 STE PRZELOTOWYCH -2 SZTUKI. ZNAK SPRAWY ZP/PN/50/07/LOBO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa , fabrycznie nowych 2 sztuk sterylizatorów parowych o poj. 1 STE przelotowych wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi 1.Oferowany przedmiot zamówienia ma posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia spełniające wymogi określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r, Nr 93, poz. 896 ze zm.). 2. Parametry graniczne zawarte są w załączniku nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie spełnienia wartości granicznych tych parametrów przez oferowany przedmiot zamówienia, oferta zostanie odrzucona. Brak wpisu w kolumnie -odpowiedzi tak/nie zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. Uwaga: Brak katalogów, folderów lub materiałów źródłowych producenta spowoduje odrzucenie oferty. 3. Wykonawca na dostarczony i zainstalowany sprzęt udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji liczony od dnia odbioru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 5.200,00 zł (pięć tysięcy dwieście zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.2.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali dostawę/y w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem jej/ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie nie mniejszą niż- jednorazowa dostawa sterylizatorów parowych przelotowych na kwotę brutto nie mniejszą niż 80.000 zł brutto za jedną sztukę, z podaniem ich wartości oraz daty dokumentami miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. 6.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.2.1. wykazu wykonanej minimum 1 dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 4 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, wykaz(y) należy złożyć w zależności od tego, na który pakiet jest składana oferta 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.3.1 pkt. 6.1.2, 6.1.3 i 6.1.4.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.3.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6A. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 6A.1. W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawa z dnia 20-04-2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 93 , poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną ( jeżeli dotyczy). W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed upływem terminu związania ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego dokonane na podstawie art. 26 ust.3 Pzp. 6A.2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia. 6B. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 6.B.1. Lista parametrów granicznych- załącznik nr 2 6.B.2. Druk oferty- załącznik nr 1 6.B.3. Projekt umowy- załącznik nr 5 6.B.4. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 6.B.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.4. Wymienione w punktach 6, 6A i 6B dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości. 6.6. Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław pl. Hirszfelda 12, budynek H - Przychodnia Onkologiczna, pok. 312, III piętro odpłatnie 30 zł + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wrocław pl. Hirszfelda 12, budynek H - Przychodnia Onkologiczna, pok. 312, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.