Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Wągrowiec: Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 198353 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu , ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2685480, faks 67 2685480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Informacje ogólne Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa soli z antyzbrylaczem (zakup, transport, za i wyładunek) do zimowego utrzymania dróg, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu. II Nazwa zamówienia: 1. Nazwa zadania : Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Sól z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w ilości ca 300,0 ton, należy dostarczyć do punktów składowania, na terenie powiatu wągrowieckiego tj. na teren gmin w ilościach: Damasławek - ca 75.0 ton; Gołańcz - ca 50,0 ton; Mieścisko - ca 50,0 ton; Skoki - ca 50,0 ton; Wągrowiec - ca 75,0 ton. III Wymagania dotyczące soli do zimowego utrzymania. Dostarczona sól powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie oraz odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym (Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny). IV Sposób realizacji zamówienia 1. Dostawy materiałów powinny odbywać się transportem o ładowności minimum 25 ton. 2. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument Wz wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa soli będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Kupującego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. V Wielkość zamówienia: ca 300 ton VI Sposób zapłaty 1. Wynagrodzenie Wykonawcy ustala się w wysokości wynikającej z przemnożenia ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, i ilości ton faktycznie odebranych przez Zamawiającego. 2. Należność płatna przelewem , w terminie 21 dni, licząc od daty dostarczenia do siedziby PZD faktury, z konta Zamawiającego, na konto Wykonawcy podane w zawartej umowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz OFERTA, 2) Formularz Cenowy wg zał. nr 1 do Oferty 3) Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) w sytuacji zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, itp.) mającej wpływ na realizację przedmiotu umowy; 3) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul.Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul.Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
- Remont drogi powiatowej nr 1595P odc. Międzylesie - Dąbrowa
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Zawoja w roku szkolnym 2024/2025"
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025"
- " Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., wraz z opieką"
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. w oparciu o bilety miesięczne
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Prostki do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rożyńsku Wielkim oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.