eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonanie instalacji c.o., sieci cieplnej n.p. i węzła niskich parametrów wraz z projektem i kosztorysem w budynku przy ul. Jana Pała II 12 (front i oficyna) w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Gliwice: wykonanie instalacji c.o., sieci cieplnej n.p. i węzła niskich parametrów wraz z projektem i kosztorysem w budynku przy ul. Jana Pała II 12 (front i oficyna) w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 198302 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji c.o., sieci cieplnej n.p. i węzła niskich parametrów wraz z projektem i kosztorysem w budynku przy ul. Jana Pała II 12 (front i oficyna) w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie instalacji c.o., sieci cieplnej n.p. i węzła niskich parametrów wraz z projektem i kosztorysem w budynku przy ul. Jana Pała II 12 (front i oficyna) w Gliwicach. Przedmiotem zamówienia jest: a: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji c.o. ,sieci cieplnej n.p. i węzła niskich parametrów dla nieruchomości przy ul. Jana Pała II 12 (front i oficyna) w Gliwicach, b: uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień na wykonanie prac budowlanych w oparciu o ww. dokumentację, c: wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektowo- kosztorysową oraz uzyskanymi pozwoleniami. Podstawą do realizacji zadań objętych niniejszym zamówieniem jest załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna i Warunki Ogólne wykonania sieci cieplnej n.p., instalacji c.o. i węzła n.p. w budynku przy ul. Jana Pawła II 12 w Gliwicach oraz załącznik nr 11. Inwestycja wykonywana będzie w całości z materiałów dostarczanych przez wykonawcę, z zastrzeżeniem: a: do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i wyroby dopuszczone do stosowania, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczna oraz w I gatunku. b: zastosowane przez wykonawcę środki i materiały budowlane nie mogą mieć parametrów technicznych i jakościowych gorszych, niż zastosowane w projekcie; zastosowane materiały winny być równoważne ze wskazanymi w specyfikacji technicznej, będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, c: jeżeli Wykonawca przewiduje inne materiały niż zakłada projekt, należy je wskazać, opisać oraz udokumentować, że posiadają nie gorsze parametry techniczne i jakościowe. Cena ofertowa winna uwzględniać wszelkie koszty, niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia, w szczególności: -uzgodnienia warunków współpracy z PEC Gliwice -dostawa mediów do celów technologicznych i socjalnych -wywóz i składowanie gruzu -koszty rozruchu technologicznego -koszty związane z odbiorem robót -pozostałe W dniu podpisania umowy Zamawiający zapewnia Wykonawcy udzielenie odpowiednich pełnomocnictw. Rozliczenie nastąpi w formie ryczałtu. Wejście Wykonawcy na plac budowy uwarunkowane będzie złożeniem w siedzibie Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na budowę. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 600,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:1.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22.1 ustawy PZP o uprawnieniu do udzielania zamówienia. 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.24 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu. 3. Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie. Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w ciągu ostatnich 5 lat, oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (kadra kierownicza i techniczna) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację należy sporządzić wg wzoru dołączonego do niniejszego SIWZ. 4. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według oryginalnego druku zamawiającego (załącznik do niniejszych SIWZ). Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Plan rzeczowy - szacunkowy plan rzeczowy, określający harmonogram realizacji inwestycji z podziałem na prace projektowe, uzgodnienia i zakres robót (z wyszczególnieniem zakresu robót). 3.Projekt umowy - zaparafowany (wszystkie strony) .Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszych SIWZ. 4.Szczegółowe Warunki Umowne prowadzenia i odbioru robót - Zaparafowany załącznik do SIWZ i umowy (wszystkie strony). 5.Wpis do ewidencji działalności gospodarczej/ odpis z KRS - Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego względnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający (za zgodność z oryginałem) i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku Spółek z o.o. , do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, a w przypadku S.C załączyć umowę oraz stosowne upoważnienie. Upoważnienia winny posiadać dowód opłaty w wysokości obowiązującej na dzień złożenia oferty. 6.Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków US - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7.Zaświadczenie o braku zaległości - ZUS - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu 5 lat - Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia co do zakresu, charakteru i złożoności oraz wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi wykazać zrealizowanie - jako główny wykonawca co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj, wykonanie kompleksowej instalacji c.o., sieci cieplnej n.p. i węzła niskich parametrów w budynkach wielorodzinnych, zamieszkałych podczas prowadzenia prac budowlanych (w tym dwa zamówienia dotyczące wykonania kompleksowej instalacji centralnego ogrzewania w technologii rozprowadzenia poziomego, w budynkach zamieszkałych podczas prowadzenia prac budowlanych)* * gdy załączony dokument nie potwierdza prowadzenia prac w zamieszkałym obiekcie, Wykonawca winien dołączyć stosowne oświadczenie. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku wskazania podwykonawców, ich dokumenty potwierdzające wykonanie robót i prac, będą uznane w zakresie jaki będą wykonywać. Druk stanowi załącznik do niniejszego SIWZ. 9.Dokumenty potwierdzające wykonanie robót - dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie jw. zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te powinny zawierać dane zawarte w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w punkcie j.w. 11.Uprawnienia zawodowe - (załączyć kserokopie) Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - projektanta - uprawnionego do wykonania dokumentacji o której mowa w Załączniku nr 10 do SIWZ (w przypadku gdy Wykonawca wykona projekt we własnym zakresie), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), - kierownika budowy - 5-letni staż pracy w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane (załączyć kserokopie) posiadającego prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tzn. wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów -Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), - kierownika robót instalacyjnych - (instalacje wewnętrzne, zewnętrzne i sieci): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, legitymującego się wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót elektrycznych - (instalacje wewnętrzne, zewnętrzne i sieci): 3 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej, uprawnionego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, legitymującego się wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 12.Dowód wpłaty wadium - Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu ) potwierdzający wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości. 13.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć dowód opłaty składki)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.