eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont sali konferencyjnej w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Szczecin: Remont sali konferencyjnej w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 198270 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162364 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Morskim w Szczecinie - Administracja Budynków, pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914403363, faks 091 4403363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze przy jednostce budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali konferencyjnej w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali konferencyjnej w budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie przy pl. Batorego 4, zgodnie z projektem budowlanym Projekt aranżacji wnętrza sali konferencyjnej w budynku Urzędu Morskiego w Szczecinie, wykonany przez Pracownię Architektoniczno-Konserwatorską GOTYK,. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. Na prace remontowe wydane jest pozwolenie na budowę WUiAB/II/MK/75531/512/09. Prace będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim. 2. Planowany zakres robót: 1) demontaż sufitu podwieszanego na ruszcie metalowym - ok.196 m2, 2) demontaż boazerii płycinowej - ok. 208 m2, 3) demontaż ścianek z płyt GK na ruszcie - ok. 103 m2, 4) rozebranie posadzki z deszczułek - ok. 230 m2, 5) rozebranie podkładu betonowego - ok. 16 m3, 6) zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach - ok. 381 m2, 7) zeskrobanie kleju bitumicznego Subit z posadzki - ok. 34 m2, 8) wykonanie warstwy szczepnej pod tynki akustyczne - ok. 128 m2, 9) wykonanie tynków akustycznych - ok. 128 m2, 10) wykonanie tynków jednowarstwowych gipsowych - ok. 202 m2, 11) wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych - ok. 74 m2, 12) ochrona narożników wypukłych - ok. 157 mb, 13) wykonanie i montaż listew dekoracyjnych - ok. 90 mb, 14) wykonanie i montaż fryzów dekoracyjnych - ok. 44 mb, 15) montaż tkaniny napinanej na ruszcie - ok. 50 mb, 16) montaż sufitu podwieszanego z płyt z włókna mineralnego - ok. 196 m2, 17) montaż sufitu podwieszanego wyspowego - ok. 104 m2, 18) okładziny stropu płytami GK na ruszcie stalowym, sufit wyspowy - ok. 23 m2, 19) gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych - ok. 460 m2, 20) dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych - ok. 460 m2, 21) wykonanie warstwy z zaprawy samopoziomującej - ok. 200 m2, 22) gruntowanie podłoża - ok. 34 m2, 23) szpachlowanie podłoża - przygotowanie pod panele - ok. 34 m2, 24) izolacje z pianki pod panele - ok. 34 m2, 25) wykonanie posadzki z paneli podłogowych - ok. 34 m2, 26) wykonanie podkładów betonowych pod posadzki - ok. 16 m3, 27) zbrojenie posadzki siatką stalową - ok. 196 m2, 28) izolacje z folii poziome pod posadzkowe - ok. 196 m2, 29) wykonanie warstwy z zaprawy samopoziomującej - ok. 200 m2, 30) gruntowanie podłoża pod parkiet - ok. 200 m2, 31) ułożenie posadzki z deszczułek na kleju - ok. 200 m2, 32) mechaniczne szlifowanie posadzek z deszczułek - ok. 200 m2, 33) lakierowanie posadzek i parkietów - ok. 200 m2, 34) wykonanie bruzd pod instalacje elektryczne - ok. 155 mb, 35) montaż rur instalacyjnych - ok. 531 mb, 36) montaż przewodów kabelkowych - ok. 568 mb, 37) montaż opraw oświetleniowych żarowych - 6 szt., 38) montaż kinkietów - 9 szt., 39) montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych - 54 szt., 40) montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych - 5 szt., 41) montaż sterowników oświetlenia - 2 szt., 42) montaż puszki podłogowej - 1 szt., 43) transport i składowanie odpadów budowlanych - ok. 36 m3, 44) roboty towarzyszące. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Dokumentacja projektowa - dostępna w formacie pdf załącznik nr 10 do SIWZ: Rysunki poglądowe: Inwentaryzacja - rzut sali- rys. nr 1.1 Inwentaryzacja - kład ściany A - rys. nr 1.2 Inwentaryzacja - kład ściany B - rys. nr1.3 Inwentaryzacja - kład ściany C - rys. nr 1.4 Inwentaryzacja - kład ściany D - rys. nr 1.5 Projekt - rzut sufitu - rys. nr 2.1 Projekt - rzut aranżacji wnętrza - rys. nr 2.2 Projekt - rzut posadzki - rys. nr 2.3 Projekt - kład ściany A - rys. nr 2.4 Projekt - kład ściany B - rys. nr 2.5 Projekt - kład ściany C - rys. nr 2.6 Projekt - kład ściany D - rys. nr 2.7 Detal 1 - rys. nr 3.1 Detal 2 - rys. nr 3.2 Szczegóły systemu Ecophon Focus - rys. nr 3.3 Szczegóły montażu materiału napinanego na ścianę rys. nr 3.4 Kolorystyka - rys. nr 4.1 Wizualizacje - rys. nr 4.2 Przedmiary robót: Przedmiar robót elektrycznych i budowlanych (jako materiał pomocniczy do ewentualnego wykorzystania) - dostępny w formacie pdf załącznik nr 8 do SIWZ 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Ogólna Specyfikacja Techniczna i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.81.00 - 45.44.81.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompleksowe Usługi Budowlane ABC Jan Szymański, ul. Berlinga 4/8, 71-083 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382000,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334382,22

  • Oferta z najniższą ceną: 334382,22 / Oferta z najwyższą ceną: 356930,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.