Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Koszalin: Dostawy ryb, znak sprawy 31/SZP/żywn./07.
Numer ogłoszenia: 198182 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax 094 3437730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.gwl.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb, znak sprawy 31/SZP/żywn./07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb odpowiadających cechom jakościowym z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (oraz z zastosowaniem w szczególności treści art. 30 ust. 1 - 4 uPzp), w asortymencie oraz ilości: 1) Makrela wędzona, tusza - 3500 kg. 2) Panga biała mrożona, filet - 1500 kg. 3) Dorsz atlantycki mrożony, filet - 1500 kg. 4) Płaty śledziowe matjasy - 2500 kg. 5) Pstrąg patroszony, filet świeży 300 kg. 6) Karp patroszony, filet świeży - 300 kg. Podany poniżej asortyment i jego ilości to szacunkowe potrzeby Zamawiającego zbliżone ilościami do planowanego zaopatrzenia w 2008 r. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.21.10.00 - Filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 uPzp. 2) Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 3 uPzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione. f) czy dokument jest kompletny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz dostaw potwierdzający, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, który składa się na całość zamówienia. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu dostosowanych do przewozu produktów spożywczych i żywności. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dokument powinien obejmować ubezpieczenia deliktowe i kontraktowe). Polisa powinna być aktualna na dzień składania ofert. 6) Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu/firmy do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie/firmie (podstawa prawna: art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. u. z 2005 r. Nr 17. poz. 127). lub 7) Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu/firmy do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (podstawa prawna: art. 10 ust. 5 i 7 pkt a, b ustawy o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2004 r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.). a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór, jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna 8) Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (podstawa prawna: art. 27 ust. 2 w powiązaniu z art. 3 ust. 10 ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r. Nr 32, poz. 265 z późn. zm.). lub 9) Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu/firmy do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności (podstawa prawna: art. 61 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 10) Certyfikat lub zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez organ upoważniony do urzędowej kontroli żywności lub niezależny podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP. (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225); 11) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). 12) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie przez Wykonawcę podwykonawcom). 13) Oświadczenie Wykonawcy, iż realizujący dostawy podwykonawca zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu wdrożył i stosuje system HACCP (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie przez Wykonawcę podwykonawcom).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.gwl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Realizacja kursu prawa jazdy kat. C i C+E i kwalifikacji wstępnej dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego w Koszalinie w ramach projektu "Koszalińska Szkoła Zawodowców - Etap I" (...)
- REMONT MOSTU KOLEJOWEGO W TORZE NR 101 WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 835 W DARŁOWIE (2 ZADANIA).
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Naprawa powypadkowa pojazdu marki Scania o nr rejestracyjnym ZK3422A
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - cz. I
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





