To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Gorzów Wielkopolski: Remont i zagospodarowanie terenu wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą stolarki w Komisariacie Policji w Szprotawie.
Numer ogłoszenia: 198179 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112199 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zagospodarowanie terenu wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą stolarki w Komisariacie Policji w Szprotawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Remont i zagospodarowanie terenu wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą stolarki w Komisariacie Policji w Szprotawie. 2. KOD CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane 3. Zakres niniejszego zamówienia publicznego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: Remont budynku i zagospodarowanie terenu wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą stolarki w Komisariacie Policji w Szprotawie., ul. Niepodległości 6, działka nr 342 i 335. 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Parametry techniczno - wymiarowe: a) Budynek Komisariatu z kojcami dla psów: - długość - 36,75 m - szerokość - 11,64 ÷ 27,21 m - wysokość - 9,21 ÷ 12,63 m - ilość kondygnacji nadziemnych - 1 ÷ 4 - powierzchnia zabudowy - 678,71 m2 - powierzchnia użytkowa - 2.159,55 m2 - kubatura - 6.797,82 m3 b) Budynek garażowy: - powierzchnia zabudowy - 393,61 m2 2) Opis aktualnego stanu obiektu: Budynek Komisariatu składa się z dwóch części pochodzących z różnych okresów historycznych. Część lewa pochodzi z przełomu XIX i XX wieku (w strefie konserwatorskiej), z licznymi detalami architektonicznymi, elewacja z cegły klinkierowej, posiada trzy kondygnacje nadziemne z poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczona, dach stromy kryty dachówką karpiówką. Pokrycie dachu w dobrym stanie, konstrukcja budynku tradycyjna w dobrym stanie technicznym, ściany nośne murowane, stropy ceramiczne typu Kleina. Konstrukcja dachu i pokrycie było niedawno remontowane i jest wyłączone z niniejszego zamówienia. Druga część budynku pochodzi z lat 70-tych XX w. Posiada trzy kondygnacje naziemne, jest całkowicie podpiwniczona, dach płaski kryty papą. W obydwóch częściach stolarka drzwiowa i okienna w złym stanie technicznym wymaga renowacji, częściowo do wymiany, wewnętrzne instalacje sanitarne, elektryczne i teletechniczne mocno wyeksploatowane wymagają wymiany. Podłogi drewniane ze względu na daleko posuniętą korozję biologiczną wymagają wymiany. Powłoki ścian i sufitów zniszczone. W podwórzu - budynek garażowy 11-stanowiskowy, parterowy o konstrukcji tradycyjnej, stropodach z płyt korytkowych krytych papą. Stan techniczny zadowalający, elewacja budynku mocno zniszczona. Na terenie znajduje się oryginalne ogrodzenie murowane - do konserwacji, były spacerniak (do przebudowy na budynek socjalny) i kojce dla psów, które wymagają przebudowy, place i parkingi do wymiany. 3) Zestawienie robót w ramach zadania: a) Remont kompleksowy obejmujący cały budynek i obiekty towarzyszące (oprócz dachu w części starszej): - roboty rozbiórkowe: wiaty stalowej ze stacją paliw i zbiornikami podziemnymi, nawierzchni asfaltowej parkingu, ściany żelbetowej zasieku na węgiel i kanału samochodowego, części ścianek działowych, przekucia otworów w ścianach nośnych murowanych, rozbiórka obudowy belek stropu drewnianego, podłóg głównie drewnianych, skucie tynków w piwnicach i częściowo na parterze; - izolację przeciwwilgociową ścian piwnic metodą iniekcji krystalicznej; - wymianę zniszczonych posadzek; - renowację gipsowych sztukaterii ścian i sufitów; - częściową wymianę oraz renowację historycznej stolarki okiennej i drzwiowej; - przeciwpożarowe wydzielenie klatki schodowej profilami aluminiowymi; - wykucie otworu i montaż klapy oddymiającej E 100x200 MCRE, wraz z instalacją; - montaż okna połaciowego oddymiającego nad boczną klatką schodową; - wykucie otworu drzwiowego w ścianie szczytowej oraz schodów wejściowych; - przebudowę byłej stołówki na Salę Zebrań, sanitariaty i szatnie; - naprawę i malowanie tynków, okładziny ścian; - ocieplenie (tylko nowa część obiektu) i renowację elewacji; - wymianę drzwi i okien w nowszej części obiektu; - postawienie nowych ścianek działowych i instalacyjnych: regipsowych i z płyt PROMONTA; - postawienie ścian działowych w sanitariatach; - wymianę kotew, odciągów oraz zmianę ustawienia trzonu masztu antenowego na dachu; - zagospodarowanie terenu: wykonanie parkingów, dróg wewnętrznych i chodników z kostki betonowej typu starobruk; - renowację ogrodzenia murowanego z czyszczeniem niskociśnieniowym wg wytycznych Konserwatora Zabytków; - renowację patio w budynku: odkucie tynków z odgrzybieniem, izolację przeciwwilgociową metodą iniekcji krystalicznej, uzupełnienie ubytków tynku, pomalowanie tynków specjalną farbą renowacyjną, opierzenie parapetów blachą tytanowo - cynkową; - remont budynku garażowego: odnowienie z przemalowaniem ściany elewacji frontowej bocznej, wymianę bram garażowych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną; - wykonanie kojców dla psów z ogrodzonym wybiegiem, adaptację pomieszczeń socjalnych dla przewodników; - montaż platformy o zakrzywionym torze jazdy dla osób niepełnosprawnych na schodach wejściowych do budynku; - nasadzenie drzew i założenie trawnika; - montaż separatora substancji ropopochodnych z odstojnikiem; - przebudowę i modernizację istniejącej kotłowni gazowej; - instalację wodociągową - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz hydrantową; - instalację gazową; - instalację kanalizacji sanitarnej; - centralne ogrzewanie; - wentylację grawitacyjną, mechaniczną oraz klimatyzację; - przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej; - monitoring instalacji i przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej; - demontaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych; - instalację elektryczną - oświetleniową, gniazd wtykowych, oświetlenia ewakuacyjnego, zerowania, odgromową; - instalację teleinformatyczną; - instalację napięcia gwarantowanego 230 V AC i 48 V DC; - instalację radiową; - instalację łączności bezprzewodowej DECT; - instalację wydzielonej sieci zasilającej urządzenia komputerowe, w tym UPS; - system elektronicznego zabezpieczenia obiektu: kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, sygnalizacji włamania i napadu, wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu domofonowego; - instalację nagrywania fonii i obrazu w pom. przesłuchań; - instalację audio-video w Sali Zebrań; - instalację antenową DVB i ISAT; - montaż na dziedzińcu agregatu prądotwórczego kontenerowego na płycie fundamentowej. 5. Miejsce realizacji zadania: Komisariat Policji w Szprotawie, ul. Niepodległości 6, działka nr 342 i 335. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 7. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca robót budowlanych będzie musiał posiadać ubezpieczenie OC przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania. Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano - Montażowych. 10. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady w wykonaniu zadania - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Zapewnienie przez Wykonawcę i na jego koszt konserwacji i przeglądów gwarancyjnych wraz z dostawą niezbędnych do tego urządzeń, części zamiennych, sprzętu oraz elementów eksploatacyjnych wymaganych przez producenta lub dostawcę przez okres 36 m-cy od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby wybudowana w ramach przedmiotu zamówienia sieć strukturalna (LAN) była objęta 25-letną gwarancją producenta, potwierdzoną odpowiednim Certyfikatem. 11. Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2014r. 12. Termin płatności: płatność na podstawie faktur częściowych, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej wraz z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 14. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455. 15. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider Konsorcjum: MALBUD T. Kuriata, M. Ważeliński Sp. j., Kruszyna 26 G, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
- Partner Konsorcjum: APEXIM BIS Sp. z o. o., ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7139364,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6499998,00
Oferta z najniższą ceną: 6499998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8671500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





