Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Kotlin: Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przykanalikami i wodociagowej z przyłączami w miejscowości Kotlin, ulica I. Krasickiego
Numer ogłoszenia: 198145 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przykanalikami i wodociagowej z przyłączami w miejscowości Kotlin, ulica I. Krasickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kolektorów grawitacyjnych łącznie z przykanalikami oraz budowę sieci wodociągowej z przyłączami. Zakres prac do wykonania : 1. Kanalizacja sanitarna - rurociagi grwaitacyjne PCV fi 200 mm - 152 m, - przykanaliki PCV fi 160 - 12 szt - 97 m; - studzienki rewizyjne PCV fi 400 - 6 szt.; - studzienki kanalizacyjne przyłączeniowe PCV fi 400 - 12 szt 2. Sieć wodociagowa : - rurociąg wodociagowy PCV fi 110 mm - 153 m; - przyłącza wodociągowe PE fi 40 - szt. 12 - 104 m; - studzienki wodomierzowe fi 1000 - 12 szt. Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto - dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik do SIWZ, - Secyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych określającej zbiory wymagań niezbednych do określenia standartu i jakości wykonanych robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ; - przedmiarze robót - zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót - załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł słownie : trzy tysiace pięćset złotych 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : - koparko - spycharka o pjemności łyżki do 0,6 m3 - 1 szt. ; - zgrzewarka do łączenia rur PEHD - 1 szt. ; - zestaw igłofiltrów do odwadniania wykopów - 1 kpl. b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadajacego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, będącego czynnym członkiem Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł; d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat ( rozpoczęli i zakończyli ), przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali sieci wodociągowe z rur PCV o średnicy co najmniej fi 110 mm i sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV o srednicy co najmniej 200 mm o długościach nie mniejszych niż przedmiot zamówienia; e)w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; f) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego; g) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności; h) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 3.500,00 zł, słownie : trzy tysiące pięćset złotych 00/100
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu, o treści zgodnej z określoną w wzorze załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, 3. Umowa spółki w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna; 4. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej; 5. Oświadczenie wykonawcy o treści okreslonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Oświadczenie wykonawcy o treści okreslonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowienio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skladania ofert; 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ) ; 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wyastwioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ); 11. Wykaz co najmniej 2 ( dwóch ) wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pieciu lat a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy, rekomendacje ) - wg wzoru załącznika nr 2; 12. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych ( własnych ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. Wykaz osób i podmiotów, które bedą wykonywać zamówienielub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami wg wzoru nr 3 do SIWZ. Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży bedacej przedmiotem zamówienia. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia- co należy potwierdzić odpowiednimi doumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przskoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie. 14. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 15. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 17. Oświadczenie wykonawcy o udzielonej gwarancji co najmniej na okres wskazany przez Zamawiającego- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 18. Informacja o podykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, 19. Parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy - w oparciu o formularz stanowiacy załącznik do SIWZ, 20. Wypełniony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie ulica Powstańców Wlkp. 1, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Kotlin 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wlkp. 1 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.