Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Kielce: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap
(w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rz. Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów)
Numer ogłoszenia: 198111 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap (w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rz. Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 7+500 - 9+500 zad. Matiaszów, gm. Osiek - II etap (w ramach zad. inwest. Rozbudowa lewego wału rz. Wisły w km 6+500 - 9+500 Matiaszów) w zakresie objętym opracowaną przez firmę POL-HYDRO Krystyna Polak, Jan Polak, 25-536 Kielce, ul. Wojewódzka 3/3, dokumentacją obejmującą: - projekt budowlany i wykonawczy; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny); zwaną dalej dokumentacją techniczną. W/w dokumenty stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Celem inwestycji jest ujednolicenie parametrów korpusu wału oraz przeciwfiltracyjne zabezpieczenie korpusu i podłoża wału dla zwiększenia bezpieczeństwa terenów chronionych. Zakres prac związanych z przebudową wału obejmuje m.in: - Modernizację wału w km 7+500-9+500, L= 2000m: - roboty pomiarowe - 2 km; - podwyższenie i wyprofilowanie korony i ujednolicenie parametrów przekroju poprzecznego wału, - nasypy ziemne w ilości: 44 249,0 m3; - przeciwfiltracyjne zabezpieczenie korpusu wału przez wykonanie w skarpie odwodnej ekranu z folii hydroizolacyjnej typ H grubości 2 mm, dwustronnie uszorstkowionej, z szykanami odchylonymi, F=24 993,0 m2; - zabezpieczenie przeciwfiltracyjne podłoża wału przez wykonanie przesłony pionowej ze ścianki stalowej szczelnej typ G-46, H=6 m, dł. 1500 m; - Przebudowę i utwardzenie nawierzchni istniejących ramp wałowych rampy nr 3, nr 4, nr 5, nr 6: - Wykonanie od strony zawala przywałowych dróg technologiczno-eksploatacyjnych: - droga nr a w km 0+730-1+010, L=0,28 km; - droga nr b w km 0+000-0+344, L=0,344 km; - droga nr c w km 0+000-1+200, L=1,20 km; - Remont drogi w międzywalu km 7+500 - 9+500 L=2000m: Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 8:00 - 14:00. 2. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto: - Urządzenie zaplecza budowy; - Zabezpieczenie robót pod względem BHP; - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; - Zapewnienie dróg dojazdowych na czas realizacji robót; - Dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony odcinka wału, na którym wykonywane będą roboty objęte przedmiotem zamówienia wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem;. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, oraz zgodnie z: - w/w dokumentacją techniczną wymienioną w pkt. 1; - warunkami Zamawiającego; - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ziemnych; - warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi; - przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. 2010r., Dz.U. nr 113,poz. 759 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1. UWAGA: - Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy (sprawdzenie ze stanu faktycznego i dokumentacją) i jego otoczenia, a także zdobył na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. - Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w STWiORB i dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. 5. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. 6.Termin wykonania zamówienia: a) Termin wykonania robót budowlanych: do dnia 17-12-2012 r. b) Termin ustalony w pkt. a nie może ulec przedłużeniu. W przypadku wystąpienia okoliczności, z których wynikać będzie, iż wykonanie robót nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt. a, Strony ograniczą stosownie zakres robót. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie wobec Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej jednego zamówienia) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu art. 3 ustawy Prawo budowlane) budowli piętrzących, regulacyjnych lub przeciwpowodziowych o łącznej wartości brutto 10 mln zł, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt.1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osoby wymienionej w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. Wykonawca, w przypadku oferowania wyrobów lub urządzęń równoważnych stosownie do zapisu w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał 7. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 5 rozdz. VII SIWZ Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , załącza do oferty niezależnie od wymogów pkt. 5.1 rozdz. VII SIWZ pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - w przypadku zmiany technologii wykonania robót budowlanych z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy; - urzędowej zmiany stawki VAT; - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego zgodnie z warunkami określonymi w § 4 pkt 5 ; - w przypadku, o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 SIWZ;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy materiałów do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą materiałów elektrycznych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dzierżawa mikrotomów rotacyjnych półautomatycznych dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa urządzeń audiowizualnych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu "Wybrane aspekty sztucznej inteligencji" w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych wraz z usł. hotelarską, usł. wyżywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Sarnowa Góra
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- ,,Przebudowa zbiorników retencyjnych w leśnictwie Olszyna nr inw. 224/1700''
- Udrożnienie koryta rzeki wraz z zasypem wyrw brzegowych na rzece Dunajec w km 199+400 -199+700 w m. Nowy Targ, gm. Miasto Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie.
- "Budowa i renowacja zbiorników służących małej retencji, w obrębie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
- Wykonanie prace budowlanych modernizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni Lewińskiej Strugi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.