Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Ełk: Przetarg nieograniczony ponizej 211 000 euro na dostawęmateriałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 198084 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6209553, fax 087 6209576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ponizej 211 000 euro na dostawęmateriałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego 4 pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; d)Oświadczenie, iż Oferent nie jest wykluczony z ubiegania się o udzielenie z zamówienia publicznego na podstawie art. 24 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych; e)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; f)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( min. 1 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk pok. 506.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk pok. 504 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 FARBA RISO CR ORYG CZARNA SZT 15 2 MATRYCA TR/CR-A4 RISOSZT 5 3 FARBA RIZO RZ ORYG CZARNA SZT15 4 MATRYCA Z37 A3 DO RIZO RZ SZT 5 5 FARBA RIZO ORYG NIEBIESKA(MEDIUM BLUE) RZ SZT 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PIANKA DO SZKŁA SZT 2 2 PIANKA DO PLASTIKU SZT 5 3 CD R SZT 300 4 CD RW SZT10 5 DVD RW SZT 5 6 DVD R + SZT200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1CZYTNIK KODU KRESKOWEGO LASEROWY Klawiaturowy na PS2 SZT 10 2 MONITOR LCD 17 SZT 15 3 MYSZKA OPTYCZNA PRZEWODOWA ( z przejściówką Usb na PS + pokrętło do przewijania) SZT30 4 KLAWIATURA KOMPUTEROWA PS/2 SZT 30 5 KLAWIATURA KOMPUTEROWA USB SZT 5 6 PROGRAM NORTON ANTYWIRUS 2008 UPGRADE PL.SZT 1 7 PROGRAM NORTON SYSTEM WORKS 2008 PL.SZT 2 8 LISTWA PRZECIWPRZEPIĘCIOWA 5 GNIAZDEK SZT 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1PAPIER FOTOGRAFICZNY A4 MAT INK ARK 100 2PAPIER FOTOGRAFICZNY A4 BŁYSK INK ARK 100 3PAPIER KREDOWY BŁYSZCZACY 170 G ARK 2000 4 FOLIA DO KSEROWANIA NA RZUTNIK OPK 2 5PAPIER WIZYTÓWKOWY RÓŻNY ARK 100 6 PAPIER KARTON 150 G RYZ 5 7PAPIER KSERO A3 80 G RYZ 150 8GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 4.8 MM ( 288MM SKOK 3:1; 34 ZĘBY DO 15 KARTEK )SZT 100 9GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 6.4 MM (DO 40 KARTEK)SZT100 10GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 8 MM (DO 55 KARTEK ) SZT100 11GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 9.5 MM (DO 65 KARTEK) SZT100 12GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 11 MM (DO 80 KARTEK) SZT100 13GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 12.7 MM (DO 100 KARTEK) SZT100 14GRZBIETY DRUTOWE DO BINDOWANIA ŚR 14.2 MM (DO 115 KARTEK) SZT100 15OKŁADKI DO TERMOBINDOWANIA MIĘKKIE SZT 25 16 OKŁADKI DO TERMOBINDOWANIA TWARDE SZT 25 17 OKŁADKI KANAŁOWE TWARDE SZER. C A4 SZT 20 18 OKŁADKI KANAŁOWE TWARDE SZER. B A4 SZT 20 19 OKŁADKI KANAŁOWE TWARDE SZER. B A3 SZT 20 20 LISTWA WSUWANA 6 STANDARD SZT 50 21 LISTWA WSUWANA 10 STANDARD SZT 50 22 LISTWA WSUWANA RELIDO 03 SZT 50 23 LISTWA WSUWANA RELIDO 09 SZT 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE STYCZEŃ - GRUDZIEŃ 2026 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W EŁKU
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie - II postępowanie
- POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI DWÓCH SKWERÓW NA OBSZARZE REWITALIZACJI W EŁKU - REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. ŻEROMSKIEGO W EŁKU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





