eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Dostawa pieluchomajtek oraz materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Reszel: Dostawa pieluchomajtek oraz materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 197986 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu , ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7529450, 7529456, faks 0-89 7529451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek oraz materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieluchomajtek oraz materiałów opatrunkowych na zamówienie Zamawiającego, w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilościach i asortymencie wg załącznika Nr 1. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 1 rok od daty dostarczenia towaru. 4. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego telefonicznie bądź pisemnie częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały (zamówienia co do zasady będą składane raz w tygodniu z zastrzeżeniem możliwości częstszych lub rzadszych zamówień). 5. W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia telefonicznego i dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby. 6. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie w godzinach 7.00 - 12.00 w poniedziałki, środy, piątki (w tych dniach i godzinach czynny jest magazyn Zamawiającego). 7. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu. W cenie oferty Dostawca zapewnia również rozładunek towaru z wniesieniem go do magazynu. 8. Podane w załączniku Nr 1 parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. 9. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - dodatek nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 30.000,00 zł brutto łącznie) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - dodatek nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - dodatek nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - dodatek nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy, a także gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym nieistotny wpływ na realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L ( 3 ) 100-150 kg szt. 52 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy gazowe jałowe z gazy 17 nitk 8 - 12 warstw 7 x 7 ; 7,5 x 7,5 a 3 szt. op. 3 000 2 Wata bawełniano - wiskozowa 0,5 kg szt. 8 3 Kompresy gazowe niejałowe 7, 5 x 7, 5 cm a 100 szt. - 17 N, 8 W op. 300 4 Kompresy gazowe niejałowe 5 x 5 cm a 100 szt. - 17 N, 8 W op. 225 5 Przylepiec na folii przeźroczystej szer. 2,5cm x 9,0 m - 9,2 m szt. 450 6 Podkłady higieniczne 40 x 60 z pulpą celulozową szt. 5 250 7 Gaza kopertowana bawełna wyjał. 1 m2, 13 nitkowa szt. 1 200 8 Gaza kopertowana bawełna wyjał. 1/2 m2 , 13 nitkowa szt. 4 950 9 Opaska opatr.wisk.dziana 4 m x 10 cm, indywidualnie pakowana szt. 3 900 10 Opaska opatr.wisk.dziana 4 m x 5 cm, indywidualnie pakowana szt. 270 11 Opaska opatr.wisk.dziana 4 m x 15 cm, indywidualnie pakowana szt. 540 12 Wata celulozowa arkusze 40 x 60 cm a 5 kg /medyczna bielona/ op. 120 13 Wata celulozowa zwoje opak. a 150 g szt. 300 14 Opaska gipsowa 3 m x 12 cm (5 min); pakowana po 2 szt. szt. 240 15 Opaska gipsowa 3 m x 15 cm (5 min) (14 cm), pakowana po 2 szt. szt. 300 16 Opaska gipsowa 3 m x 10 cm (5 min), pakowana po 2 szt. szt. 60 17 Opaska gipsowa 3 m x 6 cm (5 min), pakowana po 2 szt. szt. 30 18 Podkład podgipsowy syntet. 3 m. x 10 cm szt. 135 19 Przylepiec chirurgiczny 10 cm x 10 m, włókninowy podklejany papierem szt. 225 20 Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 15 cm szt. 15 21 Przylepiec pod wenflon włókninowy 8 cm x 5,8 cm - 6 cm, a 50 szt. op. 30 22 Przylepiec pod venflon foliowy 8 cm x 6 cm, a 50 szt. op. 8 23 Krem ochronny do skóry a 200 ml. op. 18 24 Pianka do oczyszczania skóry a 500 ml. op. 45 25 Kompresy włókninowe wysokochłonne 10 x 15 szt. 1 200 26 Kompresy włókninowe wysokochłone 10 x 20 szt. 750 27 Kompresy włókninowe jałowe 7,5 x 7,5 ; 4-warstwowe a 3 szt. op. 3 000 28 Kompresy włókninowe nie jałowe 7,5 x 7,5 ; 4- warstwowe a 100szt. op. 300 29 Zestaw do zmiany opatrunku : - Kompres z włókniny 5 cm x 5 cm a 5 szt.- Kubek plastikowy - 1 szt.- Pęseta medyczna - 1 szt. szt. 150 30 Maseczki z włókniny niejałowe wiązane na troki szt. 300 31 Plaster do łączenia brzegów ran 6 mm x 38 mm szt. 75 32 Fartuch wizytacyjny z włókniny niejałowy szt. 105 33 Jednorazowe podkłady chłonne bibułowo - foliowe wchłaniające i nieprzepuszczalne, szer. 50 cm, możliwość obrywania listków co 50 cm mb. 150 34 Żel do rozpuszczania tkanki martwiczej a 15 g. szt. 495 35 Czepek pielęgniarski jednorazowego użytku okrągły szt. 150 36 Zestaw do cewnikowania jednorazowego użytku - Tupfery kule 20cm x 20 cm- Pęseta medyczna - 1 szt- Pojemnik plastikowy dwudzielny - 1 szt.- Rękawice lateksowe bezpudrowe - 2 szt.- Serweta z włókniny foliowanej 50 cm x 50 cm - 1 szt. szt. 45 37 Opatrunek z alginianu wapnia 10 cm x 10 cm szt. 60 38 Opatrunek hydrokoloidowy 10 cm x 10 cm szt. 60 39 Opatrunek polimerowy 10 cm x 10 cm szt. 45 40 Opatrunek polimerowy 15 cm x 15 cm szt. 45 41 Elastyczna siatka opatrunkowa Nr 2, 3 m 38 42 Elastyczna siatka opatrunkowa Nr 4, 5 m 38 43 Kompresy włókninowe niejałowe 5 x 5 a 100 szt. 4- warstwowe op. 225 44 Kompresy włókninowe jałowe 7,5 x 7,5 a 2 szt. z wycięciem Y op. 75 45 Kompresy włókninowe jałowe 5 x 5 a 2 szt. z wycięciem Y op. 75 46 Opatrunek chłonny ze srebrem 10 x 10 szt. 30 47 Opatrunek chłonny ze srebrem 10 x 20 szt. 30 48 Opatrunek foliowy (błona półprzepuszczalna) ok. 7 x 7 szt. 30 49 Opatrunek foliowy (błona półprzepuszczalna) ok. 10 x 10 szt. 30 50 Plaster z opatrunkiem na tkaninie 6 cm x 1 m op. 8 51 Plaster z opatrunkiem na tkaninie 8 cm x 1 m op. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.