eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów promocyjnych realizowanych w ramach programu prewencyjnego dla Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych realizowanych w ramach programu prewencyjnego dla Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 197958 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych realizowanych w ramach programu prewencyjnego dla Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych realizowanych w ramach programu prewencyjnego dla Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach. 1.1. Ilości i rodzaj asortymentu określono w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, którego wzór stanowi załącznik numer 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 punkt 1 Pzp, zamawiający żąda na podstawie art. 44 Pzp załączenia do oferty: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.1. w rozdziale 7 SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 punkt 2 Pzp, zamawiający żąda na podstawie art. 44 Pzp załączenia do oferty: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.2. w rozdziale 7 SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 punkt 3 Pzp, zamawiający żąda na podstawie art. 44 Pzp załączenia do oferty: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.3. w rozdziale 7 SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 punkt 3 Pzp, zamawiający żąda na podstawie art. 44 Pzp załączenia do oferty: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.3. w rozdziale 7 SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 punkt 4 Pzp, zamawiający żąda na podstawie art. 44 Pzp załączenia do oferty: A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.4. w rozdziale 7 SIWZ, którego wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie wymagań określonych dla dostawy, którego wzór określono w załączniku nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy, którego wzór określa załącznik numer 1 do SIWZ. Niezłożenie tego załącznika przed upływem terminu do składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty, albowiem jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). 2. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, których treść określa załącznik numer 2 do SIWZ. Niezłożenie tego załącznika podpisanego przez wykonawcę przed upływem terminu do składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty, albowiem jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). 3. Oświadczenia wykonawcy i dokumenty wymagane w rozdziale 8 SIWZ. 4. Oświadczenia wykonawcy wymagane w rozdziale 9 SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego, wykonawca składa: 4.1. Formularz ofertowy dla części zamówienia, na którą składana jest oferta, zawierający w kolumnie I oświadczenie o spełnianiu wymagań, którego treść dla każdego asortymentu została odpowiednio określona w każdej z 8 części zamówienia; wzór formularza ofertowego dla każdej z 8 części zamówienia określa załącznik numer 1 do SIWZ. 4.2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych dla dostawy, którego wzór określono w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 7 do SIWZ - jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 6. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wykonawcy, w tym formularz ofertowy i istotne dla stron postanowienia - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 6.2. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 6.3. Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 7.1. Jeżeli wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 Pzp ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 Pzp wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie wraz z ofertą pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera) i określającego zakres tegoż pełnomocnictwa - do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii tego pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.2. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenie wykonawcy, którego wzór określa załącznik numer 4 lub 5 do SIWZ, oraz dokumenty (pkt B Rozdział 8 SIWZ), potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 7.3. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 w Rozdziale 7 SIWZ, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni spełniać łącznie. 7.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, żąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń wykonawcy lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia wykonawcy i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tzn. nie później niż w dniu 14.7.2010r.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klient.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klient.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę kalendarzy ściennych, zakładek do książek i teczek biurowych, określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 1 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę kalendarzy ściennych, zakładek do książek i teczek biurowych, określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 1 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.81.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę maskotek Komisarz Lew określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 2 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę maskotek Komisarz Lew określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 2 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3. Cześć 3 zamówienia - obejmuje dostawę odblasków z logotypem KPP Polkowice określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 3 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Cześć 3 zamówienia - obejmuje dostawę odblasków z logotypem KPP Polkowice określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 3 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.4. Cześć 4 zamówienia - obejmuje dostawę kredek z nadrukiem KPP Polkowice oraz długopisów, określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 4 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Cześć 4 zamówienia - obejmuje dostawę kredek z nadrukiem KPP Polkowice oraz długopisów, określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 4 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.5. Cześć 5 zamówienia - obejmuje dostawę kopert podłużnych oraz papieru ozdobnego, określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 5 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.5. Cześć 5 zamówienia - obejmuje dostawę kopert podłużnych oraz papieru ozdobnego, określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 5 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 3.6. Cześć 6 zamówienia - obejmuje dostawę plakatów określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 6 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.6. Cześć 6 zamówienia - obejmuje dostawę plakatów określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 6 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 3.7. Cześć 7 zamówienia - obejmuje dostawę banerów określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 7 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.7. Cześć 7 zamówienia - obejmuje dostawę banerów określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 7 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 3.8. Cześć 8 zamówienia - obejmuje dostawę kubków z logotypem KPP Polkowice określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 8 zamówienia do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.8. Cześć 8 zamówienia - obejmuje dostawę kubków z logotypem KPP Polkowice określonych w załączniku nr 1 (formularzu ofertowym) dla części 8 zamówienia do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.