eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków przy ul. Noniewicza 87, ul. Waryńskiego 8, ul. Kościuszki 82 oraz remont klatek schodowych w budynku przy ul. Waryńskiego 11, ul. Krótkiej 10 i ul. Chłodna 16 w Suwałkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków przy ul. Noniewicza 87, ul. Waryńskiego 8, ul. Kościuszki 82 oraz remont klatek schodowych w budynku przy ul. Waryńskiego 11, ul. Krótkiej 10 i ul. Chłodna 16 w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 197948 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162976 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków przy ul. Noniewicza 87, ul. Waryńskiego 8, ul. Kościuszki 82 oraz remont klatek schodowych w budynku przy ul. Waryńskiego 11, ul. Krótkiej 10 i ul. Chłodna 16 w Suwałkach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków przy ul. Noniewicza 87, ul. Waryńskiego 8, ul. Kościuszki 82 oraz remont klatek schodowych w budynku przy ul. Waryńskiego 11, ul. Krótkiej 10 i =ul. Chłodna 16 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części ( zadań) CZĘŚĆ I - ZADANIE I Budynek przy ul. T. Noniewicza 87 - remont ściany szczytowej wraz z wymianą stolarki okiennej budynku. 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i przedmiar robót stanowiący załącznik do umowy. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową , przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 1.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 60 m-cy , max 84 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ II - ZADANIE II Budynek przy ul. Waryńskiego 8 - remont elewacji. 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót. 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 60 m-cy , max 84 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ III - ZADANIE III Budynek przy ul. Kościuszki 82 - remont części elewacji od południowej i północnej oficyny wraz z naprawą schodów oraz montaż płotków przeciwśnieżnych na dachu budynku 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót. 3.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 60 m-cy , max 84 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ IV - ZADANIE IV Budynek przy ul. Waryńskiego 11- remont klatki schodowej obejmujący m.in.: wymianę tynków na ścianach i sufitach, wykonanie okładzin stropów oraz ścian drewnianych płytami gipsowo-kartonowymi, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie lamperii oraz drzwi farbą olejową, naprawa betonowych stopni schodowych. Wymiana stolarki okiennej szt. 1 i drzwi stalowych szt. 1. 4.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy, przedmiary robót. 4.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ V - ZADANIE V Budynek ul. Krótkiej 10- remont 2 klatek schodowych obejmujący m.in.: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie lamperii farbą olejną naprawę schodów wejściowych do budynku poprzez obłożenie płytami z granitu. 5.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót. 5.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 5.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. CZĘŚĆ VI - ZADANIE VI Budynek ul. Chłodna 16- remont klatki schodowej obejmujący m.in.: wyrównanie nierówności ścian z gruntowaniem powierzchni, wykonanie sufitu podwieszanego z płyty kartonowo gipsowej, malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, wykonanie nowej lamperii, wymianę 2 szt. drzwi dwuskrzydłowych wewnętrznych i drzwi wejściowych do klatki schodowej, remont schodów drewnianych. 6.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy, przedmiar robót. 6.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 6.4. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane min 36 m-cy , max 60 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - ul. Waryńskiego 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prace Budowlano - Remontowe Brando Sławomir Stankiewicz, ul. Reja 84A, lok 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8598,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10395,28

  • Oferta z najniższą ceną: 10395,28 / Oferta z najwyższą ceną: 10506,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V - ul. Krótka 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPU HAWAL Halina Walendzewicz, ul. Kowalskiego 10B/1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7173,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10630,94

  • Oferta z najniższą ceną: 10630,94 / Oferta z najwyższą ceną: 10630,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.