Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Słupsk: Dostawa serwera sieciowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 197932 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej, ul. Grodzka 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8427201, fax 0-59 8426231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera sieciowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera sieciowego szt. 1 Procesor 2 szt. - 2,00 GHz 4MB cache (wydajność - nie mniej niż 2400 pkt. w PassMark-CPUMark - lub w innym teście potwierdzającym wymaganą wydajność procesora) Magistrala systemowa FSB - 1333 MHz Platforma serwerowa - dwuprocesorowa z obsługą SATA-RAID 0,1,5,10 Pamięć operacyjna - 2 GB (2 x 1024MB),- DDRII 667MHz ECC FB-DIMM, - korekcja błędu pojedynczego bitu,- detekcja błędu na dwóch bitach, - dual channel memory bus Sloty rozszerzeń - 1 x PCI- Express x8, - 1 x PCI- Express x4 (w slocie x8), - 2 x 64-bit 100MHz PCI-X, - 1 x 32-bit 33MHz PCI. Kontrolery - zintegrowany kontroler SATAII 3Gbps, - 6 (sześć) portów SATAII, - obsługa RAID 0,1,5,10, - pojedynczy kontroler EIDE obsługujący do 2 urządzeń IDE,- slot dla compact flash (40-pinowe złącze IDE 1), - kontroler FDD 1,44MB, Dyski twarde 3 x 250GB, SATA II, 7200obr/min Karty sieciowe - zintegrowany, dwuportowy kontroler Dual-Port Gigabit Ethernet, - obsługa 10BASE-T, 100BASE-TX i 1000BASE-T, złącze 2 x RJ45, Porty I/O - 2 x port szeregowy RS232 (1 tylny panel, 1 złącze na płycie głównej),- 1 x port LPT- 4 x USB 2.0 (2 tylny panel, 2 płyta czołowa),- 2 x złącze PS2. Stacje - FDD 1,44MB,- DVD-RW +/- DL.Karta graficzna zintegrowana na płycie głównej 16MB Obudowa - rack 4U- 3 zatoki 5,25 (jedna zatoka zajęta przez FDD) w obracalnym module o 90st. w przypadku konwersji do RACK wraz z panelem kontrolnym - 8 wewnętrznych zatok HDD 3,5, - zasilacz o mocy 645W, super cichy z kontrolą termiczną, - system chłodzenia: 4 wentylatory 8cm typu hot swap o regulowanych obrotach na klatkę twardych dysków oraz zatokę napędów 5,25 - filtr przeciwpyłowy na przednim panelu, - montaż kart bez użycia narzędzi, - czujnik otwarcia obudowy. Dodatkowe wyposażenie - klawiatura, - mysz optyczna, - podkładka pod mysz, Certyfikaty CE, MS Windows HCL i oprogramowania: Program Document Express Enterprise Edition 5.1 Win ECM szt.1 Adobe Photoshop CS 3.0 WIN pl. - szt. 1 Acrobat 8.0 Standart PL Win - szt. 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.17.00 - Oprogramowanie multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego Oryginalny kod CPV: 30.24.72.00 - Oprogramowanie do obróbki obiektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć druk OFERTA, wg wzoru zamawiającego. zał. nr 1 - Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru zamawiającego. zał. nr 2 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić na poszczególne części zamówienia gwarancji - załącznik nr 3 - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwyko-nawcom, także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4), zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna, 76-200 Słupsk, ul. Grodzka 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna 76-200 Słupsk, ul. Grodzka 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWER SIECIOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor 2 szt. - 2,00 GHz 4MB cache (wydajność - nie mniej niż 2400 pkt. w PassMark-CPUMark - lub w innym teście potwierdzającym wymaganą wydajność procesora) Magistrala systemowa FSB - 1333 MHz Platforma serwerowa - dwuprocesorowa z obsługą SATA-RAID 0,1,5,10 Pamięć operacyjna - 2 GB (2 x 1024MB),- DDRII 667MHz ECC FB-DIMM, - korekcja błędu pojedynczego bitu,- detekcja błędu na dwóch bitach, - dual channel memory bus Sloty rozszerzeń - 1 x PCI- Express x8, - 1 x PCI- Express x4 (w slocie x8), - 2 x 64-bit 100MHz PCI-X, - 1 x 32-bit 33MHz PCI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Document Express Enterprise Edition 5.1 Win ECM szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W SŁUPSKU.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
- Dostawa włókna do lasera holmowego, materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej - 76/TP/2025
- Dostawa gazów medycznych - nr 75/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek i niszczarek, serwera, plotera i skanera".
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Górzno"
- Zakup wraz z dostawą i instalacją sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego, na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Tarnówka wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Rychtal wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.