Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Gdańsk: organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA-Operator SA Oddział w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 197894 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 161368 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Energa - Operator S.A. - Oddział w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej, 80-557 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3473013, fax 058 3010152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor energetyczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA-Operator SA Oddział w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: na organizację imprezy integracyjnej dla pracowników dla pracowników ENERGA - OPERATR SA Oddział w Gdańsku (podział na 5 zadań) Zadanie 1 organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA - Operator SA Oddział w Gdańsku, Zakład Dystrybucji Gdynia ilość uczestników: 130 osób Zadanie nr 2 organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA -Operator SA Oddział w Gdańsku, Zakład Dystrybucji Tczew, ilość uczestników 100 osób Zadanie nr 3 organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA -Operator SA Oddział w Gdańsku, Zakład Dystrybucji Starogard Gd. ilość uczestników : 109 osób Zadanie nr 4 organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA - Operator SA Oddział w Gdańsku, Zakład Dystrybucji Kartuzy, ilość uczestników: 110 osób Zadanie nr 5 organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników ENERGA - Operator SA Oddział w Gdańsku, Zakład Dystrybucji Wejherowo liczba uczestników: 107 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81710,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J&J Jan Masiejczyk, ul. Jeziorna 1, 84-207 Koleczkowo, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19500.00
- Oferta z najniższą ceną: 19500.00 / oferta z najwyższą ceną: 19500.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Zamek w Gniewie, ul. Zamkowa 3, 83-140 Gniew, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15000.00
- Oferta z najniższą ceną: 15000.00 / oferta z najwyższą ceną: 15000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IKA-BUD Sławomir Kołakowski, ul. Chrzanowskiego 35/10, 80-278 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14660,50
- Oferta z najniższą ceną: 14660,50 / oferta z najwyższą ceną: 14660,50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maria Kostuch FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MARYLLA"
jakie przetargi wygrała firma
Maria Kostuch FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MARYLLA"
- Firma Handlowo-Usługowa MARYLLA, ul. Wichrowe Wzgórze 13, 83-333 Chmielno, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16500.00
- Oferta z najniższą ceną: 16500.00 / oferta z najwyższą ceną: 16500.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Restauracja "Trzy Korony" Andrzej Labudda
jakie przetargi wygrała firma
Restauracja "Trzy Korony" Andrzej Labudda
- Andrzej Labudda Gospoda Myśliwska Ostoja Łowców, Salino 20, 84-250 Gniewino, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16050.00
- Oferta z najniższą ceną: 16500.00 / oferta z najwyższą ceną: 16500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wsparcia grupowego w formie warsztatów wyjazdowych dla rodzin zastępczych, dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.
- "Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu terapeutycznego w wakacje 2025r. w ramach projektu "W rodzinie jest moc".
- Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych w ramach programu korzyści pracowniczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
- organizacja wypoczynku letniego dla dzieci z terenu Ukrainy.
- "Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk"
- Warsztaty i wykłady realizowane w ramach Projektów realizowanych w Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. A. Tymowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.