Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Kaliska: Dostawa i montaż urządzeń do uzdatniania wody w hydroforni Cieciorka
Numer ogłoszenia: 197852 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889201, fax 058 5889206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do uzdatniania wody w hydroforni Cieciorka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż urządzeń do uzdatniania wody w hydroforni Cieciorka Zakres przetargu obejmuje: 1. zaprojektowanie wraz z uzgodnieniami sposobu uzdatniania wody z ujęcia w Cieciorce oraz odprowadzenia wód popłucznych 2. dostawę i montaż urządzeń do uzdatniania wody - uzdatnianie automatyczne sterowane objętościowo, 2 filtry DN800 3. wykonanie prac związanych z odprowadzeniem wód popłucznych 4. rozruch urządzeń i szkolenie obsługi hydroforni 5. wykonanie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na zrzut wód popłucznych 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac wraz z dokumentacja geodezyjną
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1000zł. słownie: jeden tysiąc złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm. b. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, c. złożą pisemną ofertę na załączonym druku, d. akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku 6 do SIWZ e. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajowi dostaw objętych niniejszym zamówieniem. f.dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy , b. kosztorys ofertowy uproszczony obejmujący wszystkie koszty zamówienia łącznie z kosztem uzyskania pozwoleń i uzgodnień c. oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ d. oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem 6 do niniejszej specyfikacji złożone na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ e. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dostaw wraz z montażem urządzeń, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania przedstawiony w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ; g. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 4 do SIWZ h. wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z załącznikiem nr 5 do SIWZ Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaliska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY KALISKA UL. NOWOWIEJSKA 2 83-260 KALISKA.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY KALISKA UL. NOWOWIEJSKA 2 83-260 KALISKA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KALISKA
- Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej oraz rekonstrukcji studni głębinowych dla ujęć stacji uzdatniania wody oraz budowa dróg z płyt jomb
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg i chodników w Gminie Osiek
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.