Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Rzeszów: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 197808 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie , ul. Wierzbowa 16, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8522111, faks 017 8590725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej, skarb państwa, stacja sanitarno-epidemiologiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z poniższym zestawieniem i parametrami opisanymi w Zał. Nr 3 do SIWZ. 1.System do oczyszczania wody -szt. 1 2.Myjka ultradźwiękowa -szt. 1 3.Zamrażarka laboratoryjna skrzyniowa -szt. 1 4.Cieplarka z obiegiem wymuszonym -szt. 1 5.Ława grzewcza -szt. 1 6.Pipeta automatyczna-szt.1 Wymagania dodatkowe odnośnie dostarczanego sprzętu: - sprzęt gotowy do pracy, - dostawa z instalacją i uruchomieniem , - dostawa wraz z instrukcjami w języku polskim, -certyfikat ISO 9001 i CE na wytwarzanie sprzętu, w przypadku dostarczenia produktu równoważnego- dokumenty niezależnych instytucji potwierdzające równoważność parametrów, -szkolenie pracowników w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu lab. : zgodnie ze wskazaniami w Zał. Nr 3 do SIWZ, - gwarancja: zgodnie ze wskazaniami w Zał. Nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, (zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -certyfikat ISO 9001 i CE na wytwarzanie sprzętu, w przypadku dostarczenia produktu równoważnego- dokumenty niezależnych instytucji potwierdzające równoważność parametrów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16, w pokoju nr 007 lub 006..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16, w pokoju nr 007..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odzieży, obuwia i wyposażenia sportowego dla funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz jednostek podległych
- Remont sanitariatów i sali szkoleniowej w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w RDW Mielec".
- Dostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni "Muszelka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie mobilnego chromatografu gazowego z wyposażeniem wraz ze szkoleniem użytkowników na potrzeby Wydziału Chemii UJ.
- ZP/3/2025 - dostawa spektrometru absorpcji atomowej z atomizacją techniką płomieniową wraz z akcesoriami dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności
- Dostawa dyfraktometru
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy, montażu i uruchomienia mikrofedometru - urządzenia do badania światłotrwałości zabytków i dzieł sztuki na potrzeby Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie
- Dostawa aparatury badawczej, 19/ZP/2025
- Dostawa głowicy pomiarowej światła strukturalnego zintegrowanej z robotem przemysłowym
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.