eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA REALIZACJĘ APARATURY MEDYCZNĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Zabrze: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA REALIZACJĘ APARATURY MEDYCZNĄ
Numer ogłoszenia: 197794 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 3 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Ks. Koziołka 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2753015, 2715608 w. 132, fax 032 2753015.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA REALIZACJĘ APARATURY MEDYCZNĄ.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.APARATURA DO PEŁNEJ DIAGNOSTYKI BEZDECHU SENNEGO 2.SYSTEM DO SZYBKIEGO WYKRYWANIA ZMIAN NOWOTWOROWYCH W OBRĘBIE UKŁADU ODDECHOWEGO 3. APARAT DO LECZENIA ZMIAN WEWNĄTRZOSKRZELOWYCH, ELEKTRORESEKCJA I KOAGULACJA ARGONOWA

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych pakietów w wysokości: Pakiet Nr 1 4000 zł. Pakiet Nr 2 2500zł. Pakiet Nr 3 1500 zł. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto ING BANK ŚLĄSKI O / ZABRZE nr konta 62 1050 1588 1000 0022 2992 2675 albo w jednej lub w kilku z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w pokoju Nr A 202 - Główny księgowy, przed terminem składania ofert..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Wykonawca zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy na każdy z zakresów rzeczowych odrębnie zgodnych co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy ) f) Przedmiot dostawy (aparatura medyczna) posiada zezwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie kraju ( posiada spełnienie normy CE) g) Gwarancja przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy h) Czas reakcji: przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa (godz); do 24 godzin ( licząc dni robocze) i)Serwis na terenie RP (adres).................................................................................... 2. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 3 . Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów lub oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego, Wykonawca składa: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty dokument potwierdzający prawo dopuszczenia przedmiotu zamówienia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych . 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat ( przynajmniej dwóch) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 5.oświadczenia o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków w pkt. V 1 pkt. a,b,c,d,e,f,g,h,i.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk3.zabrze.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital kliniczny Nr 3 SUM ul. koziolka 1, 41-803 Zabrze ( sekretariat dyrektora naczelnego).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat dyrektora naczelnego SP. Szpitala Klinicznego Nr 3, ul. Koziołka 1, 41-803 Zabrze.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: APARATURA DO PEŁNEJ DIAGNOSTYKI BEZDECHU SENNEGO.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD medyczny min. 17 Głowica kamery dual application do diagnostyki PDD Medyczna kamera endoskopowa Bronchofiberoskop AF/PDD.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM DO SZYBKIEGO WYKRYWANIA ZMIAN NOWOTWOROWYCH W OBRĘBIE UKŁADU ODDECHOWEGO.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do elektrochirurgii mono- i bipolarnej.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: APARAT DO LECZENIA ZMIAN WEWNĄTRZOSKRZELOWYCH, ELEKTRORESEKCJA I KOAGULACJA ARGONOWA.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System jednoczesnego zbierania i analizy danych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.