eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji społeczno - zawodowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Schematom stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Żagań: Przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji społeczno - zawodowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Schematom stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż
Numer ogłoszenia: 197762 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Śląska 1, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 477 77 71-78, 95-97, faks 068 477 77 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji społeczno - zawodowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Schematom stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji Społeczno - Zawodowej w ramach realizacji projektu pod nazwą Schematom stop! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż w podziale na: Zadanie 1 - TRENINGI ZAWODOWE W CENTRACH WSPARCIA RODZIN W SZPROTAWIE I GOZDNICY Charakterystyka grupy Bezrobotne osoby z rodzin wielodzietnych, biorące udział w projekcie SCHEMATOM STOP Czas realizacji 01.VII-31.XII.2014 (6 miesięcy) Cel zadania Nabywanie umiejętności ogólnobudowlanych poprzez wykonanie prac ogólno-remontowych i przystosowawczych Centrów Wsparcia Rodzin (Szprotawa, Gozdnica) oraz mieszkań uczestników projektu - prace będą wykonane z materiałów zakupionych przez Zamawiającego. Przez Zamawiającego zostanie zakupiony również sprzęt i narzędzia do remontu. Współtworzenie CWR jako miejsc ogniskujących działania wspólnoty rodzin wielodzietnych w przestrzeni zawodowej i społecznej Zakres merytoryczny (elementy zadania) - organizacja i prowadzenie treningów zawodowych w Centrach Wsparcia Rodzin dla 10 dorosłych uczestników projektu przez 6 miesięcy, każda osoba min. 80 godzin w miesiącu, - ukierunkowanie treningów na produkowanie bądź świadczenie usług, które po projekcie mogą być zaproponowane na rynku, - wzmacnianie postaw w kierunku współtworzenia spółdzielczych miejsc pracy włączanie dorastającej młodzieży w nawyk pracy poprzez współtowarzyszenie rodzicom przy treningach zawodowych, umożliwiające sprawdzenie przez młode osoby własnych predyspozycji Niezbędna kadra Opiekunowie treningów zawodowych - 2 osoby; osoba odpowiedzialna ze strony organizacyjnej za przeprowadzenie treningów zawodowych Sprecyzowanie miejsca realizacji zadania Centra Wsparcia Rodzin w Szprotawie i Gozdnicy, mieszkania uczestników projektu. Zakres zamówienia obejmuje, m.in. Wynagrodzenie dla 2 opiekunów treningów przez 6 m-cy Koszty przejazdów/delegacje przez 6 m-cy Koszty organizacyjne, w tym: wynagrodzenie osoby odpowiedzialnej za zorganizowanie treningów w dwóch CWR (planowanie - grafik treningów, organizowanie przebiegu prac, motywowanie - wspólne spotkania z opiekunami i osobami aktywizowanymi, kontrolowanie - sprawdzanie prawidłowości wykonywania treningów poprzez rozliczanie z ilości godzin i efektów pracy). Naprawy sprzętu: materiały techniczne i eksploatacyjne oraz usługi remontowe, użycie narzędzi elektromechanicznych takich jak wiertarki, szlifierki, itp., oraz innych sprzętów używanych przy remontach (zakłada się, że używany sprzęt przez osoby biorące udział w projekcie będzie ulegał awariom z uwagi na fakt, iż osoby te będą przyuczane do wykonywania różnych czynności). Koszt egzaminów zewnętrznych dla max 10 uczestników. Projektu. Zadanie 2 - AKTYWNE SPOTKANIA RODZINNE Charakterystyka grupy Rodziny z terenu gminy Szprotawa i Gozdnica, objęte działaniami projektu SCHEMATOM STOP Czas realizacji 01.VII-31.XII.2014 (6 miesięcy) Cel zadania Nauka praktycznych umiejętności połączona z nauką oszczędzania w budżecie domowym Zakres merytoryczny (elementy zadania) - wspólne naprawianie przedmiotów i artykułów domowego użytku, wykonywanie prostych i użytecznych w gospodarstwie domowym rzeczy, - podnoszenie umiejętności w zakresie gotowania, pieczenia (min. pieczenie chleba, tanich ciast, dobre przepisy na tanie obiady), - aktywne spędzanie wolnego czasu przez rodziny, - edukacja dzieci i młodzieży przez współdziałanie i współtworzenie, - międzypokoleniowa wymiana umiejętności praktycznych Niezbędna kadra Osoby z lokalnego środowiska, posiadający umiejętnościami praktyczne (dobór osób na każde spotkanie dostosowany do aktualnych potrzeb rodziny, które będą ustalane z opiekunem rodziny) Inne niezbędne zasoby do realizacji zadania. Bardzo dobre rozpoznanie środowiska lokalnego; dostęp do samochodu dostawczego celem przewiezienia większych przedmiotów i sprzętów do naprawy Sprecyzowanie miejsca realizacji zadania Centra Wsparcia Rodzin w Szprotawie i Gozdnicy Zakres zamówienia obejmuje Zakup produktów przez Wykonawcę na 12 spotkań dla max 35 osób i 12 spotkań dla max 20 osób. Wynagrodzenie dla 2 osób prowadzących zajęcia praktyczne na każdym ze spotkań. Transport przedmiotów i artykułów domowego użytku z mieszkań uczestników projektu do CWR. Zadanie 3 - ORGANIZACJA I NADZÓR NAD DZIAŁALNOŚCIĄ CWR Charakterystyka grupy Rodziny wielodzietne z terenu danej gminy, biorące udział w projekcie SCHEMATOM STOP Czas realizacji 01.VII-31.XII.2014 (6 miesięcy) Cel zadania Doprowadzenie do samodzielnego prowadzenia przez rodziny wielodzietne Centrów Wsparcia Rodzin Zakres merytoryczny (elementy zadania) - organizacja i prowadzenie grup samopomocowych - 2grupy/m-c; - organizacja aktywnych spotkań rodzin w CWR, - organizacja wspólnych inicjatyw rodzin objętych projektem w lokalnych środowiskach, - bieżące prowadzenie spraw związanych z tworzonymi CWR, - organizowanie w CWR wspólnych zajęć dla dzieci i młodzieży, - tworzenie sieci osób z umiejętnościami praktycznymi, w tym wolontariuszy, Niezbędna kadra asystent ds. wdrażania programu społecznego w CWR Sprecyzowanie miejsca realizacji zadania Centra Wsparcia Rodzin w Szprotawie i Gozdnicy Zadanie 4 - PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ RODZICÓW W RAMACH GRUP SAMOPOMOCOWYCH Charakterystyka grupy Rodzice z terenu gminy Szprotawa i Gozdnica, objęci działaniami projektu SCHEMATOM STOP Czas realizacji 01.VII-31.XII.2014 (6 miesięcy) Cel zadania Wzajemne wsparcie i pomoc w różnych sferach życia codziennego Zakres merytoryczny (elementy zadania) - określenie możliwości rodziców jako grupy, - opracowanie przestrzeni do wzajemnego wsparcia, - wymiana doświadczeń, informacji i porad, - wypracowywanie odpowiednich schematów rozwiązywania problemów wychowawczych z uwagi na powtarzalność problemów w rodzinach wielodzietnych, - nabywanie umiejętności interpretacji zachowań dzieci (zrozumienie postawy dziecka), Niezbędna kadra Specjaliści : psycholog, pedagog, socjolog. Sprecyzowanie miejsca realizacji zadania Miejsce zamieszkania rodzin wielodzietnych, docelowo Centra Wsparcia Rodzin w Szprotawie i Gozdnicy Zakres zamówienia obejmuje Catering na 6 spotkań dla max 35 osób i 6 spotkań dla max. 20 osób Wynagrodzenie dla specjalistów zaproszonych na spotkania - każdy specjalista będzie prowadził 3 spotkania Koszty administracyjne(wynajem pomieszczeń, media itp.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się : a) prowadzeniem min. dwóch grup wsparcia/samopomocowych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz b) realizacją min. jednego projektu w którym wystąpiły działania aktywizujące środowisko lokalne. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony przez wykonawców wspólnie (łącznie). Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione..

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Umowę spółki cywilnej - (jeżeli dotyczy); 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVIII ppkt 11 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający informuje, iż w treści zawartej umowy można wprowadzać następujące zmiany: 1.1. zmiana cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy); 1.2. zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 1.3. zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 1.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 1.3. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/pcprzagan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 68 - 100 Żagań, ul. Śląska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 68 - 100 Żagań, ul. Śląska 1, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt 1.48 Kompleksowe formy reintegracji społeczno - zawodowej w środowisku lokalnym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.