eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Przebudowa istniejącego odcinka linii napowietrznej nn - 0,4kV kolidującej z planowaną zabudową na działce nr 29/2 w ramach projektu Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Smętówko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Smętowo Graniczne: Przebudowa istniejącego odcinka linii napowietrznej nn - 0,4kV kolidującej z planowaną zabudową na działce nr 29/2 w ramach projektu : Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Smętówko.
Numer ogłoszenia: 197738 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 58 5619033, faks 58 5619520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smetowograniczne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego odcinka linii napowietrznej nn - 0,4kV kolidującej z planowaną zabudową na działce nr 29/2 w ramach projektu : Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Smętówko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa istniejącego odcinka linii napowietrznej nn-0,4kV kolidującej z planowaną zabudową na działce nr 29/2 w ramach projektu: Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Smętówko. 1.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia.Budowa prowadzona jest na działce nr 29/2 i 30, Obręb ewidencyjny Smętówko. 1) Linia kablowa nN-0,4kV. Zgodnie z warunkami usunięcia kolizji na działce nr 29/2 i 30 w miejscowości Smętówko należy wybudować linię kablową YAKXS 4x120mm2 o łącznej długości 168m od słupa nr 104 do słupa 106. Razem z kablami należy ułożyć płaskownik FeZn 25x4mm. Rezystancja uziemienia powinna być mniejsza niż 10ohm. W przypadku gdy ułożony płaskownik nie zapewni wymaganej rezystancji, należy dodatkowo wykonać uziom pionowy z pręta o średnicy 20mm. Kabel należy układać na głębokości 70cm na podsypce z piasku, grubość podsypki 10cm. Kabel zasypać warstwą piasku o grubości 10cm i rodzimym gruntem o grubości 15cm, a następnie przykryć folią z tworzywa sztucznego koloru niebieskiego, która stanowi oznakowanie trasy. Przy zbliżeniu z innymi kablami 0,4kV należy zachować odstęp minimum 10cm, a w przypadku skrzyżowań stosować przepusty. Kabel należy oznakować opaskami kablowymi co 10cm. Na nowowybudowanych słupach 104 i 106 należy zamontować po 3 ograniczniki przepięć. Ograniczniki powinny być połączone z uziemieniem. Skrzyżowania i zbliżenia kabla z urządzeniami podziemnymi należy wykonać z godnie z przepisami (PN/E-5125). Trasę linii zasilającej i schemat strukturalny przedstawiono na rysunkach w dokumentacji projektowej . 2) Linia napowietrzna 0,4kV. Istniejącą linię napowietrzną AL. 4x50mm2 pomiędzy slupami 104 i 106 o długości ok. 120m należy zdemontować. Słup przelotowy nr 106 typu ŻN-10 oraz slup narożny 104 typu ŻN-10 należy wymienić na słupy krańcowe typu E-10,5/15. Słup przelotowy nr 105 typu ŻN-10 należy zdemontować. Szczegół przebudowy pokazano w dokumentacji projektowej. 3) Oświetlenie drogowe. Oprawę oświetleniową z istniejącego słupa 104 zasilanego z T-60132 Smętówko należy zdjąć, przekonserwować i zamontować na nowym słupie nr 104. Przewody oświetlenia podwieszanego -kabel napowietrzny :AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 104 do słupa nr 106 należy zdemontować. Przewód AsXSn 2x16mm2 zasilający oprawę na słupie nr 104 należy przepiąć na nowobudowany słup nr 104. Pomiędzy słupami 104 i 106 należy ułożyć kabel energetyczny ziemny: YAKXS 4x25mm2 o długości 168m. Na nowych słupach 104 i 106 zamontować po 1 szt. ogranicznika przepięć. Ograniczniki powinny być połączone z uziemieniem. Przed zasypaniem kabla należy zgłosić do etapowego odbioru w ENERGA OŚWIETLENIE. Trasę linii oświetlenia oraz szczegóły przebudowy przedstawiają rysunki w dokumentacji projektowej. 4) Ochrona przeciwporażeniowa. Jako system ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim zastosować samoczynne wyłączenie zasilania w układzie TN-C (zgodnie z PN-ICE 60364-4-41). 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) Demontaż (istniejących elementów): linii napowietrznej OK. 4x50mm2 i AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 104 do słupa nr 106. I wymiana istniejących słupów 104 i 106 na słupy krańcowe E-10,5/15, a) Demontaż słupa żelbetowego linii NN pojedynczego z ustojami, szt.2; b) Demontaż słupa żelbetowego linii NN rozkracznego, szt. 1; c) Demontaż linii NN-(przewodów nieizolowanych) ok. 600m; d) Demontaż wysięgników rurowych mocowanych na słupie, szt.1; e) Demontaż oprawy oświetlenia zewnętrznego, szt.1; 2) Budowę linii kablowej nn 0,4kV : kabel energetyczny: YAKXS 4x120mm2 pomiędzy słupami 104 i 106 o długości 168m. a) Kopanie rowów dla kabli, ok. 80,64m3; b) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego szerokości 0,6 i długości ok.336m; c) Ułożenie rur osłonowych z PCW, ok. 16m; d) Montaż rur B 50 osłonowych na słupie, 8m; e) Montaż uziomów powierzchniowych w wykopie, ok. 158m; f) Układanie kabli w rurach , YAKXS 4x120, ok. 26m; g) Układanie ręczne kabli wielożyłowych w rowie kablowym z przykryciem kabla YAKXS 4x120mm, folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, ok. 142m; h) Zasypywanie ręczne rowów dla kabli, ok. 60,48m3; 3) Budowę linii kablowej oświetlenia zewnętrznego: kabel energetyczny YAKXS 4x25mm2 pomiędzy słupami 104 i 106 o długości 168m. a) Kopanie rowów dla kabli, ok. 80,64m3; b) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego szerokości 0,6 i długości ok.336m; c) Ułożenie rur osłonowych z PCW, ok. 16m; d) Montaż rur B 50 osłonowych na słupie, 8m; e) Układanie kabli w rurach , YAKXS 4x 25, ok. 26m; f) Układanie ręczne kabli wielożyłowych w rowie kablowym z przykryciem kabla YAKXS 4x25mm, folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, ok. 142m; g) Zasypywanie ręczne rowów dla kabli, ok. 60,48m3; h) Montaż ograniczników przepięć, szt.2; i) Montaż wysięgników rurowych mocowanych na słupie, szt.1; j) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupach, szt.1; 4) Budowę linii napowietrznej nn: a) Montaż słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych EPV 12, szt.2; b) Montaż ograniczników przepięć w liniach napowietrznych, szt.,6; 5) Badania i pomiary; a) Badania i pomiary instalacji uziemiającej; b) Badania i pomiary skuteczności zerowania; c) Badanie linii kablowej niskiego napięcia. 2. .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (materiał pomocniczy), które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany : Przebudowa linii napowietrznej 0,4kV na dz. Nr 29/2 i 30 w miejscowości Smętówko , gmina Smętowo Graniczne. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla : Częściowa rozbiórka linii napowietrznej 0,4kV w m. Smętówko dz. Nr 29/2 i 30. - Przedmiary robót: Przebudowa linii napowietrznej 0,4kV w miejscowości Smętówko , gmina Smętowo Graniczne. 3..Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia). 4.Podane w specyfikacji technicznej lub w projekcie , nazwy własne (pochodzenie, producent, art.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5.Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) i przepisami wykonawczymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 6.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ (zał. Nr 8). 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały na okres min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 8.Okres rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy licząc od daty podpisania przez Zamawiającego bez uwag końcowego protokołu odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu w ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, energetycznych o wartości co najmniej 60000,00 złotych (brutto) każda. Jeżeli wymagane wartości robót w ramach w/w doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych podanych w ofercie. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich wiedza i doświadczenie.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że : - zapewni kierowanie robotami przez co najmniej 1 osobę do kierowania budową posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami ( minimum 2 -letnie ) i posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy). Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić: a) posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 70000,00zł, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 70000,00zł. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał finansowy i ekonomiczny). Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru z SIWZ- załącznik nr1 do SIWZ). 2.Tabela cenowa zamówienia, załącznik 1A do SIWZ. 3. Wskazanie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - (załącznik nr 7 do SIWZ), 4. Pełnomocnictwa-jeśli występują. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu o udostępnieniu wykonawcy osób zdolnych do wykonywania zamówienia (jeśli dotyczy). 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, (rozdz. VI SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis o terminach wystawienia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Najważniejsze postanowienia umowy zawiera załącznik Nr 8 do SIWZ - wzór umowy, (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.) 2.Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy, b) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, c) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, d) zawieszenia robót przez zamawiającego, e) przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, f) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, g) w przypadku wykonywania zamówień dodatkowych, których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego - o czas ich realizacji, 2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, 3) Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, b) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie, c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa, d) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca będzie obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, e) zmiany kluczowego personelu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, f) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego, g) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, 3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smetowograniczne.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, sekretariat pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.