To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Gdańsk: Dostawa pościeli, ręczników, kołder, poduszek i koców dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 197698 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134322 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pościeli, ręczników, kołder, poduszek i koców dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pościeli, ręczników, kołder, poduszek i koców dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części artykułami. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 39512000-4; 39514100-9; 39512400-8; 39516120-9; 39511100-8. 3. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ). 4. Dostawa artykułów transportem Wykonawcy wg załącznika nr 2 (do SIWZ), nastąpi pod adresy obiektów Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Gdańska, Sopotu, Helu i gminy Stężyca: 1) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 1, 2, 3, 4, 5 - Ośrodek wypoczynkowy w Łączynie, 83 - 323 Kamienica Szlachecka gmina Stężyca, 2) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 6, 7 - Stacja Morska, 84 -150 Hel, ul. Morska 2, pokój nr 2, 3) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 8, 9, 10, 11, 12, 13 - Dom Studenta nr 6, 80-506 Gdańsk, ul. Podwale Przedmiejskie 20, 4) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 14, 15, 16 - Dom Studenta nr 7, 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 111, 5) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 17, 18, 19 - Dom Studenta nr 8, 81-828 Sopot, ul. 1 Maja 12, 6) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 20, 21, 22, 23 - Dom Studenta nr 9, 81- 371 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 64, 7) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 24, 25, 26, 27, 28, 29 - Wydział Prawa i Administracji, Pokoje Gościnne, 80- 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 6, 8) Załącznik nr 2 (do SIWZ) poz. 30 - Stacja Limnologiczna w Borucinie, Borucino 80, 83-323 Kamienica Szlachecka. 5. Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia (wymienionymi w § 13 ust. 1 umowy) w celu potwierdzenia terminu dostawy. 6. Wykonawca zapewni rozładunek wraz z wniesieniem artykułów do miejsca przeznaczenia. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych były takie, jak wymienione w załączniku nr 2. 8. Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN), (PN - EN). 9. W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń, braków, Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów. W tym przypadku mają zastosowanie przepisy § 1 ust. 7 i 8 umowy. 10. Odbioru dostarczonych artykułów dokonają pracownicy Zamawiającego, wymienieni w § 13 ust. 1 umowy, poprzez podpisanie faktury. 11. Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami zawierającymi informację o produkcie (z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania, prasowania, maglowania). 12. Gwarancja na dostarczone artykuły nie krótsza niż 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy czas gwarancji. 13. Szczegóły dotyczące gwarancji podane są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ). 14. Wykonawca zapewnia niezmienność zaoferowanych cen netto przez cały okres trwania umowy, które będą podstawą przy rozliczeniach faktur.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.41.00-9, 39.51.24.00-8, 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDZIANOWSKI KRZYSZTOF ZAKŁAD PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO "MARIA"
jakie przetargi wygrała firma
BUDZIANOWSKI KRZYSZTOF ZAKŁAD PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO "MARIA"
- Zakład Przemysłu Odzieżowego MARIA Krzysztof Budzianowski, ul. Podmiejska, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51435,51
Oferta z najniższą ceną: 51435,51 / Oferta z najwyższą ceną: 63929,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozującym oraz artykułów służących do utrzymania czystości
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- Świadczenie usługi prania i naprawy bielizny szpitalnej oraz zakupu bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: Koce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.