Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Otmuchów: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlicy wiejskiej w Wójcicach.
Numer ogłoszenia: 197678 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Otmuchowie , ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów, woj. opolskie, tel. 077 4315017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.otmuchow.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlicy wiejskiej w Wójcicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlicy wiejskiej w Wójcicach. Transport, rozładunek i montaż w cenie oferty. Oferowane dostawy muszą spełniać Polską Normę. Części zamówienia: Część I - Krzesła -Ilość - 100 szt. -Wzór - Wykonawca przedłoży w formie poligraficznej model oferowanego krzesła uwzględniający opis zawarty w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. -Kolor - Wykonawca zaprezentuje katalog kolorów z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru tapicerki. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty. -Krzesło konferencyjne z profilowanym siedziskiem wykonanym z tworzywa, z tapicerowaną poduszką grubości 20 mm z możliwością łatwej wymiany. -Oparcie z profilowanego tworzywa z nacinanymi otworami przewiewnymi. -Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 12 szt. w słupku. -Krzesło powinno posiadać tkaninę odporną na ścieranie, trudnopalność zgodnie z normą polską BS EN 1021. -Dodatkowo krzesło musi spełniać normy i atesty wytrzymałościowe oraz posiadać pozytywny protokół ergonomiczny. -Podstawę krzesła stanowi czteronożny stelaż wykonany z rurek stalowych, do którego przymocowane jest sztywno siedzisko i oparcie. -Elementy stelażu, które opierają się na podłodze muszą być wykończone nakładkami z tworzywa sztucznego. -Siedzisko krzesła wykonane z formatki ze sprężystego tworzywa sztucznego PP oraz wymiennej, tapicerowanej poduszki. -Siedzisko posiada zaokrągloną krawędź przednią w celu zmniejszenia ucisku na mięśnie ud i zapobiegania uczuciu drętwienia kończyn dolnych podczas siedzenia. -Tylny, wypukły profil siedziska ułatwiający prawidłowe pozycjonowanie miednicy. -Oparcie krzesła - krótkie, wykonane z profilowanej formatki - tapicerowane. -Wyprofilowane oparcia na wysokości odcinka lędźwiowego kręgosłupa w korelacji z profilem siedziska, zapewniające prawidłowe podparcie lędźwiowe niezbędne podczas długotrwałego siedzenia. -Szerokość siedziska i oparcia pozwalająca na utrzymanie prawidłowej pozycji ciała nie ograniczając jednocześnie możliwości zmiany pozycji ciała podczas siedzenia. -Krzesło powinno posiadać właściwości ergonomiczno fizjologiczne, pozwalające na wykorzystywanie jako krzesła konferencyjnego, a także pomocniczego (recepcyjne, gościnne). -Krzesło musi spełniać także wszystkie wymagania normy PN-92/F-06000/01 w zakresie wymiarów funkcjonalnych dla krzeseł biurowych. -Gwarancja 12 miesięcy od dostawy. Cześć II - Stoły konferencyjne. -Ilość - 16 szt. -Wymiary: 180 x 90 cm, Wysokość według Polskiej Normy -Kolor - Wykonawca zaprezentuje katalog kolorów z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty. -Materiał (blat stołu) - płyta okleinowana -Nogi stołów drewniane -Gwarancja 12 miesięcy od dostaw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.otmuchow.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Otmuchów ul. Zamkowa 6; sekretariat Burmistrza Otmuchowa pok. nr 11 ( I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych dla Wydziału Chemicznego, Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK UKSW W WARSZAWIE
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Modernizacja sali spotkań Powiatowego Instytutu Kultury
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.