Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Włocławek: DIZ / 10 / 2009
Numer ogłoszenia: 197672 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ / 10 / 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja sprzętu medycznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie Opisanym w Rozdziale III, Wykonawca który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony. 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - przedstawią wykaz wykonanych usług dla placówek ochrony zdrowia co najmniej 2 usług za łączną wartość brutto : Zadanie I - RTG - 40 000 zł. Zadanie II - STERYLIZACJA - 50 000 zł. Zadanie III - ANESTEZJOLOGIA - 30 000 zł. Zadanie IV - BLOK OPERACYJNY - 30 000 zł. Zadanie V - ELEKTRONIKA - 20 000 zł. Zadanie VI - OKULISTYKA i LABORATORIUM - 20 000 zł. Zadanie VII - SPRZĘT DROBNY - 20 000 zł. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji: b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji: c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 : e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji: f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych : g. upoważnienie do podpisania oferty fakultatywnie. 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: c. zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, d. kserokopii zaświadczeń kwalifikacyjnych typu E dla osób naprawiających i konserwujących aparaturę i sprzęt medyczny, e. kserokopii zaświadczeń kwalifikacyjnych typu D dla osób kierujących i dozorujących pracę pracowników , f. kserokopii zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie urządzeń technicznych będących pod nadzorem Dozoru Technicznego i jego agend, g. kserokopii zaświadczeń o specjalistycznym przeszkoleniu u producentów w zakresie wykonywania napraw określonego sprzętu . 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych usług dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane usługi zostały wykonane z należytą starannością co najmniej 2 usług za łączną kwotę brutto : Zadanie I - RTG - 40 000 zł. Zadanie II - STERYLIZACJA - 50 000 zł. Zadanie III - ANESTEZJOLOGIA - 30 000 zł. Zadanie IV - BLOK OPERACYJNY - 30 000 zł. Zadanie V - ELEKTRONIKA - 20 000 zł. Zadanie VI - OKULISTYKA i LABORATORIUM - 20 000 zł. Zadanie VII - SPRZĘT DROBNY - 20 000 zł. ,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE . W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 10
- 3 - czas reakcji serwisu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
ul. Wieniecka 49 p. 303
87 - 800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 p. 303 87 - 800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - RTG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcji serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STERYLIZACJA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Sterylizacja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcji serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ANESTEZJOLOGIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - Anestezjologia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcji serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BLOK OPERACYJNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - Blok operacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcki serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ELEKTRONIKA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V - Elektronika.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcji serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OKULISTYKA i LABORATORIUM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - Okulistyka i Laboratorium.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcji serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SPRZĘT DROBNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VII - Sprzęt drobny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Czas reakcji serwisu - 10
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Pożaru w Sądzie Rejonowym w Radziejowie - kontynuacja zadania
- Remont pomieszczeń do celów szkoleniowych w budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
- BADANIA PROFILAKTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA AUTOMATYCZNEGO Z NIEZBĘDNYM BACKUPEM PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie naprawy cewki kolanowej oraz cewki nadgarstkowej w Rezonansie Magnetycznym model VANTAGE XGV Atlas, nr fabryczny E3A1342016
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.