Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Zakopane: Dostarczenie fabrycznie nowych elementów dekoracji świątecznej
w technologii LED i wykonanie z nich dekoracji świątecznej i noworocznej Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 197622 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie fabrycznie nowych elementów dekoracji świątecznej w technologii LED i wykonanie z nich dekoracji świątecznej i noworocznej Miasta Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowych elementów dekoracji świątecznej w technologii LED i wykonanie z nich dekoracji świątecznej i noworocznej Miasta Zakopane Zakres zamówienia obejmuje: 1. zakup i montaż nowych elementów dekoracji świątecznej w technologii LED wraz z układami zasilającymi oraz elementów konstrukcyjnych i montażowych, 2. wykonanie montażu dekoracji wraz z podłączeniem zasilania 3. utrzymanie dekoracji w należytym stanie technicznym w okresie jej eksploatacji wraz z zachowaniem walorów plastycznych 4. demontaż dekoracji po okresie jej eksploatacji i przechowanie jej w należytym stanie i we właściwych warunkach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.30.00 - Podświetlane znaki i szyldy Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.30.00 - Podświetlane znaki i szyldy Oryginalny kod CPV: 31.52.20.00 - Lampki choinkowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.20.00 - Lampki choinkowe Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy mają wnieść wadium w wysokości 13.000,00 zł ( słownie: trzynaście tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym postępowaniu tj. dostawa co najmniej 300 sztuk elementów oświetlenia dekoracyjnego . Wykonawca musi wykazać ,że będzie dysponował co najmniej jednym samochodowym podnośnikiem koszowym oraz będzie dysponował odpowiednią powierzchnią magazynową. Wykonawca musi wykazać ,że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca posiada lub zawrze ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na okres objęty zamówieniem. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do siwz 3. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 4. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z którego będzie wynikało ,że spełnia warunek tj. wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie 300 sztuk elementów oświetlenia dekoracyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podana w wykazie dostawa została wykonana należycie. 5..wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia elektryczne jakie posiada wskazana w wykazie osoba. 6 . wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca ( należy wypełnić załącznik nr do siwz) 7.polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres co najmniej obowiązywania umowy . W przypadku gdy polisa jest zawarta na okres krótszy należy dodatkowo do oferty załączyć oświadczenie, że polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zostanie przedłużony z zachowaniem ciągłości co najmniej do czasu obowiązywania umowy. ( należy wypełnić załącznik nr 7 do siwz) 8.opis ( typ , model , producenta) proponowanych elementów dekoracyjnych wraz z fotografiami ( rysunkami) uwzględniający opisane w załączniku nr 1 do siwz parametry tak aby można było dokonać oceny zgodności proponowanych elementów dekoracyjnych z wymaganiami zamawiającego. 8. wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 3a do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane eu pod linkiem Zamówienia publiczne- postępowania poniżej progów unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Drogownictwa i Transportu Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. nr 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa leków II
- Utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych, wystawowych i wielorodzinnych TPN w roku 2026
- Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do 25.06.2026 z możliwością skorzystania z prawa opcji
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
- "Budowa placu postojowego na pojazdy specjalistyczne do odbioru odpadów na Stacji Przeładunkowej Odpadów w m. Jeziory 55".
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
więcej: Lampki choinkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





