eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary TargUDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Stary Targ: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
Numer ogłoszenia: 197614 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Targ, ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ, woj. pomorskie, tel. 055 6405050 w. 19, fax 055 2776289.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.250.000,00 z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań realizowanych przez Gminę Stary Targ w/g poniższego wyszczególnienia: 1. Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012 Kwota kredytu 540.000,00 (transze: 30.09.2008r i 30.10.2008r) 2. Prace społecznie użyteczne na rzecz budownictwa socjalnego -remont i przebudowa istniejącego budynku byłej zlewni mleka w miejscowości Nowy Targ . Kwota kredytu 210.000,00 zł. ( transze :16.09.2008 r i 29.10.2008 r ) 3. Opracowanie dokumentacji obejmującej modernizację mostów na rzece Tynie w Jurkowicach i Zielonkach wraz z wykonaniem modernizacji mostu w Jurkowicach Kwota kredytu 70.000,00 zł. ( transze : 10.09.2008 r ) 4. Zakup i montaż kotła do kotłowni w miejscowości Stary Targ Kwota kredytu 110.000,00 zł. ( transze : 2 dni od daty podpisania umowy ) 5. Wykonanie remontów szkół w 2008 roku stanowiących własność Gminy Stary Targ Kwota kredytu 120.000,00 zł. ( transza : 3 dni po podpisaniu umowy ) 6. Likwidacja zadłużenia zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Targu. Kwota kredytu 200.000,00 zł. ( transza : 3 dni po podpisaniu umowy )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1i art. 24 ust.1,2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 c/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/.Zezwolenie na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. e/Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f/Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g/ Projekt umowy wraz z symulacją spłaty rat i odsetek (projekt musi odpowiadać wszystkim warunkom określonym przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starytarg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Starym Targu , ul.Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ pok. nr4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy w Starym Targu, ul.Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ pok. nr5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie kredytu dlugoterminowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 Kwota kredytu 540.000,00 zł. ( transze :30.09.2008 r i 30.10.2008 r )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie kredytu długoterminowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace społecznie użyteczne na rzecz budownictwa socjalnego -remont i przebudowa istniejącego budynku byłej zlewni mleka w miejscowości Nowy Targ . Kwota kredytu 210.000,00 zł. ( transze :16.09.2008 r i 29.10.2008 r )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Udzielenie kredytu dlugoterminowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Opracowanie dokumentacji obejmującej modernizację mostów na rzece Tynie w Jurkowicach i Zielonkach wraz z wykonaniem modernizacji mostu w JurkowicachKwota kredytu 70.000,00 zł. ( transze : 10.09.2008 r).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Udzielenie kredytu dlugoterminowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Zakup i montaż kotła do kotłowni w miejscowości Stary Targ Kwota kredytu 110.000,00 zł. ( transze : 2 dni od daty podpisania umowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Udzielenie kredytu dlugoterminowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów szkół w 2008 roku stanowiących własność Gminy Stary Targ Kwota kredytu 120.000,00 zł. (transza : 3 dni po podpisaniu umowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Udzielenie kredytu dlugoterminowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja zadłużenia Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Targu: Kwota kredytu 200.000,00 zł. ( transza : 3 dni po podpisaniu umowy ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.