To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Sieradz: Doposażenie bazy dydaktycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 197541 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291388 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi dostawa pomocy dydaktycznych w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy. Wykonawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ceny w formularzu cenowym nie mogą ulec zwiększeniu w okresie trwania umowy. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami określonymi w formularzu cenowym. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Wszelkie użyte w formularzu cenowym nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza, taki produkt który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, takie same lub lepsze co wskazany w formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 22.11.30.00 - Książki biblioteczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 37.52.10.00 - Instrumenty muzyczne do zabawy 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu Każdy uczeń jest ważny współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY NAUCZANIA I PREZENTACJI INTERAKTYWNYCH SYNAPIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY NAUCZANIA I PREZENTACJI INTERAKTYWNYCH SYNAPIA SP. Z O.O.
- System Nauczania i Prezentacji Interaktywnych SYNAPIA Sp. z o.o., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7312,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7436,58
Oferta z najniższą ceną: 7436,58 / Oferta z najwyższą ceną: 8908,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oprogramowanie multimedialne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KLADREW Urszula Muża Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27660,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9190,26
Oferta z najniższą ceną: 9190,26 / Oferta z najwyższą ceną: 14053,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Książki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe VIKA Renata Musielska, Lubanów 28B, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12417,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10344,03
Oferta z najniższą ceną: 10344,03 / Oferta z najwyższą ceną: 12731,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pomoce dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Educarium Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20710,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21708,92
Oferta z najniższą ceną: 21708,92 / Oferta z najwyższą ceną: 23252,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa/przedłużenie licencji i wsparcia na okres 18 miesięcy dla firewalla FortiGate 1100E w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla zadania pn." Cyberbezpieczny Sieradz"
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.