eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących, zgodnie z podziałem na trzy części zamówienia wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Warszawa: świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących, zgodnie z podziałem na trzy części zamówienia wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 197515 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących, zgodnie z podziałem na trzy części zamówienia wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przedmiotu zamówienia obejmuje roczny okres świadczenia usług serwisowych urządzeń kopiujących podzielonych na trzy części, wymienionych w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ, polegających na zapewnieniu stałej sprawności technicznej urządzeń kopiujących i wysokiej jakości kopii / wydruków oraz niezawodnej pracy urządzeń w okresie trwania umowy: - część I zamówienia: świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących - poligraficznych wykonanych w technologii Copy Press, - część II zamówienia: świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących będących na gwarancji producenta, - część III zamówienia: świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących niebędących na gwarancji producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia (część I, II i III), lub dla określonej jego części: - w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) - dla I części zamówienia, - w wysokości 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych) - dla II części zamówienia, - w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) - dla III części zamówienia, które należy wnieść na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z obowiązujących form przewidzianych ustawą Pzp, tj: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Sposób wniesienia wadium: a) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury: NBP O/O W - wa, nr: 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w pkt 1, stanowiącej/go zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4. W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 5. Dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b, nie należy załączać do oferty lecz złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie), w terminie składania ofert, w Sekretariacie Biura Administracyjnego Ministerstwa Infrastruktury w budynku A, II piętro, pokój 224. Opakowanie (kopertę) zawierającą wadium należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X pkt 8, z dopiskiem wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ofertę spełniającą wszystkie wymagania, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 zamówienia odpowiadające swym rodzajem (świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (realizacja każdego zamówienia - minimum 12 miesięcy) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, odpowiednio: dla części I zamówienia - 3 zamówienia z zakresu świadczenia usług serwisowych urządzeń kopiujących wykonanych w technologii Copy Press wyszczególnionych w załączniku nr 1a), na kwotę minimum 24 000,00 zł (brutto) każde, dla części II zamówienia - 3 zamówienia z zakresu świadczenia usług serwisowych urządzeń kopiujących będących na gwarancji producenta, wyszczególnionych w załączniku nr 1b), na kwotę minimum 80 000,00 zł (brutto) każde, dla części III zamówienia - 3 zamówienia z zakresu świadczenia usług serwisowych urządzeń kopiujących niebędących na gwarancji producenta, wyszczególnionych w załączniku nr 1c), na kwotę minimum 46 000,00 zł (brutto) każde. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, dopuszcza się możliwość przedstawienia minimum 3 zrealizowanych usług na kwoty stanowiące sumy tych części zamówienia, np. w przypadku składania oferty na część II i III dopuszcza się przedstawienie 3 zamówień na kwotę minimum 126 000,00 zł brutto każda, b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych urządzeń kopiujących. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) wykaz minimum 3 usług serwisowych urządzeń kopiujących, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu tego należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania (realizacja każdego zamówienia - minimum 12 miesięcy) i odbiorców, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 SIWZ (załącznik nr 4) . W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia należy załączyć 3 dokumenty potwierdzające wykonane z należytą starannością, odpowiadające swoim rodzajem usługi, każda na kwotę minimum (odpowiednio): - dla części I zamówienia (świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących wykonanych w technologii Copy Press, wyszczególnionych w załączniku nr 1a) - 24 000,00 zł brutto, - dla części II zamówienia (świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących będących na gwarancji producenta, wyszczególnionych w załączniku nr 1b) - 80 000,00 zł brutto, - dla części III zamówienia (świadczenia usług serwisowych urządzeń kopiujących niebędących na gwarancji producenta, wyszczególnionych w załączniku nr 1c) - 46 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, dopuszcza się możliwość załączenia minimum 3 dokumentów potwierdzających wykonanie z należytą starannością, odpowiadających swoim rodzajem zrealizowanych usług na kwoty stanowiące sumy tych części zamówienia, np. w przypadku składania ofert na część II i III dopuszcza się możliwość załączenia minimum 3 dokumentów na kwotę minimum 126 000,00 zł brutto każda). W przypadku składania oferty na wszystkie trzy części zamówienia należy załączyć 3 dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością, odpowiadające swoim rodzajem zrealizowane usługi, każda na kwotę minimum 150 000,00 zł. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3), składa dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 3. W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2), 3) i 4) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Pozostałe dokumenty będą badane łącznie. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6 bud. A, II p. pok. 225 00-928 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6 bud. A, II p. pok. 224 - Sekretariat Biura Administracyjnego 00-928 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług serwisowych 6 urządzeń kopiujących - poligraficznych wykonanych w technologii Copy Press wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług serwisowych 6 urządzeń kopiujących - poligraficznych wykonanych w technologii Copy Press wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług serwisowych 20 urządzeń kopiujących będących na gwarancji producenta wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług serwisowych 20 urządzeń kopiujących będących na gwarancji producenta wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług serwisowych 20 urządzeń kopiujących niebędących na gwarancji producenta wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług serwisowych 20 urządzeń kopiujących niebędących na gwarancji producenta wraz z dostawą części zamiennych i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.