eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaProjekt architektoniczny modernizacji sieci LAN i systemu alarmowego SPL/15/ZP/PN/S/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Warszawa: Projekt architektoniczny modernizacji sieci LAN i systemu alarmowego SPL/15/ZP/PN/S/2008
Numer ogłoszenia: 197465 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258221, fax 022 6874170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt architektoniczny modernizacji sieci LAN i systemu alarmowego SPL/15/ZP/PN/S/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów: - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu z funkcją sygnalizacji dymu i gazu; - Systemu Telewizji Dozorowej; - Systemu Kontroli Dostępu z funkcją Rejestracji Czasu Pracy; - Okablowania strukturalnego dla potrzeb sieci komputerowo-telefonicznej; dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą w 00-911 Warszawie, przy ul. Nowowiejskiej 31.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia następujące warunki:
    1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne:
    - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1oraz ust. 2 pkt.1.
    2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia:
    - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    - w okresie ostatnich 3 pełnych lat wykonał z należytą starannością minimum 3 opracowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zaprojektował modernizacje sieci LAN lub systemu alarmowego.
    - dysponują projektantami przewidzianymi do wykonania przedmiotu zamówienia, którzy posiadają przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej projektanta w specjalności: architektonicznej w zakresie sieci LAN i systemu alarmowego.
    - 3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. Brak podpisu osoby upoważnionej oznaczać będzie nieważność oświadczenia.
    4. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie (art. 23 ustawy):
    - warunki formalne uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców,
    - warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
    - jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
    - Wykonawcy chcący łącznie ubiegać się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu.
    5. Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu:
    - złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy,
    - akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    - Wykonawca nie może powierzać wykonywania całości przedmiotowych usług pośrednikom lub podwykonawcom,
    6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawcy załączają dokumenty wymagane w rozdziale 11 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Czas realizacji - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa (firma): Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ
Adres: 00 -911 Warszawa
ul. Nowowiejska 31
pokój 318, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Nazwa (firma): Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ
Adres: 00 -911 Warszawa
ul. Nowowiejska 31
Kancelaria - pokój 316, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.