Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Mikołów: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4000000,00 zł (cztery miliony złotych) na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Mikołów na rok 2009.
Numer ogłoszenia: 197421 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów , ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4000000,00 zł (cztery miliony złotych) na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Mikołów na rok 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4000000,00 zł (cztery miliony złotych) na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Mikołów na rok 2009. 1. Spłata kredytu w 16 ratach kwartalnych od 30 marca 2010 r. do 30 grudnia 2013 r. Karencja w spłacie do 30 marca 2014 r. - 1 rata 30.III.2010 r. w kwocie 250 000 zł - 2 rata 30.VI.2010 r. w kwocie 250 000 zł - 3 rata 30.IX.2010 r. w kwocie 250 000 zł - 4 rata 30.XII.2010 r. w kwocie 250 000 zł - 5 rata 30.III.2011 r. w kwocie 250 000 zł - 6 rata 30.VI.2011 r. w kwocie 250 000 zł - 7 rata 30.IX.2011 r. w kwocie 250 000 zł - 8 rata 30.XII.2011 r. w kwocie 250 000 zł - 9 rata 30.III.2012 r. w kwocie 250 000 zł -10 rata 30.VI.2012 r. w kwocie 250 000 zł -11 rata 30.IX.2012 r. w kwocie 250 000 zł -12 rata 30.XII.2012 r. w kwocie 250 000 zł -13 rata 30.III.2013 r. w kwocie 250 000 zł -14 rata 30.VI.2013 r. w kwocie 250 000 zł -15 rata 30.IX.2013 r. w kwocie 250 000 zł -16 rata 30.XII.2013 r. w kwocie 250 000 zł 2. Prowizja płatna jednorazowo, poprzez jej potrącenie z przekazanej na rachunek budżetu Gminy kwoty kredytu. 3. Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 4. Odsetki naliczane kwartalnie, płatne na koniec każdego kwartału. 5. Możliwość wcześniejszych przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zezwolenie komisji Nadzoru Bankowego na działalność banku, o którym mowa w ustawie Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.: Kurs operatora programisty maszyn CNC dla 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawodow: Programow. robotów przemysł. KUKA - poziom 1 dla 8 uczn./uczenn Zesp. Szkół Ponadp. w Ornontow. oraz 2 nauczycieli/ prakt. nauki zawodu z Zesp. Szkół Techn.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu: Programowanie robotów przemysłowych ABB - poziom 1 dla 9 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu doskonalącego: Inspektor nadzoru terenów zieleni dla jednego nauczyciela/ nauczycielki kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo - rowerowej w Gminie Mikołów - etap I i etap II
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 525 023,00 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN NA 2025 ROK
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 mln. zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 2 231 400 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 1 768 600zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 512 643,51 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.