Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Łęczna: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 7 /08
Numer ogłoszenia: 197411 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, fax 081 7526301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 7 /08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem nowego sprzętu rehabilitacyjnego wyszczególnionego poniżej oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 24 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 33100000-1 3.3. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ- specyfikacja techniczna. 3.5. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w SIWZ i załączonym wzorze umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.918,00 PLN (siedem tysięcy dziewięćset osiemnaście złotych 0 groszy).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że: - wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego o wartości min. 100 000,00 zł (w jednej umowie) i potwierdzą, iż dostawa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza że: - są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 100 000,00 zł 5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a) każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej musi spełnić warunki określone w pkt 5.2. lit a) powyżej, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą. d) podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełnią warunek określony w pkt 5.2. lit. b) i c) powyżej. 5.4.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. 5.5. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacji opisanej w art. 89 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. b): - wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego o wartości min.100 000,00 zł (w jednej umowie), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostaw o zakresie i wartości j.w i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, h) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. c): - polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł (uwaga: polisa lub inny dokument ubezpieczenia powinna być ważna na dzień otwarcia ofert. Jeżeli data ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia się na warunkach nie gorszych niż wymagane w SIWZ na okres do zakończenia realizacji zamówienia przy zachowaniu ciągłości ubezpieczenia. W takim wypadku wykonawca ma obowiązek złożyć stosowne zobowiązanie o przedłużeniu ważności polisy), 6.2. Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). 6.3. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty (Zał. Nr 6 do SIWZ). 6.4.Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 5 do SIWZ). 6.5. Formularz cenowy (Zał. Nr 3 do SIWZ). 6.6. W przypadku zmiany typu materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w opisie technicznym przedmiotu zamówienia na równoważne, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wymagane opisem technicznym parametry techniczne w postaci: atestów, certyfikatów, norm, aprobat technicznych oraz certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 6.7. Dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Długość gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52 21-010 Łęczna, koszt 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Łęczna ul. Krasnystawskia 52 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Krzczonów miejscowość Krzczonów Folwark - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w systemie zaprojektuj i wybuduj dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Zofiówka gm. Łęczna.
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa stanowisk badawczych według 4 pakietów
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.