eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleModernizacja I/ZUS w Nysie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Opole: Modernizacja I/ZUS w Nysie
Numer ogłoszenia: 197402 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, fax 077 4511573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja I/ZUS w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji I/ZUS w Nysie. Zadanie realizowane będzie w oparciu o pozwolenie na budowę - decyzja nr 633/08. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty załączone do SIWZ, tj.: a) Projekt budowlano - wykonawczy pn.: Modernizacja I/ZUS w Nysie (Załącznik nr 4 do SIWZ), b) Przedmiary Robót (Załącznik nr 5 do SIWZ), c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 6 do SIWZ). Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta winna obejmować całość zamówienia. Przedmiot zamówienia opisany w Projekcie budowlano - wykonawczym pn.: Modernizacja I/ZUS w Nysie, Przedmiarami Robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w żadnej mierze nie ogranicza wykonawców i dopuszcza składanie ofert równoważnych. Szacunkowa wartość zamówienia - 65 989,57 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1979,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 00 100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów opisanych poniżej w pkt 1 A i B według formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Dokumenty potwierdzające warunek posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - posiadających uprawnienia wymagane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane, tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierowania budową w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy); - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna wykaz za kompletny, jeżeli będą do niego załączone kopie uprawnień wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób wymienionych w wykazie - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy. b) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć minimum jeden dokument (wraz z podaniem miejsca wykonania, daty i wartości robót), z którego treści jednoznacznie i bezspornie wynika, że roboty te zostały uznane przez podmioty na rzecz których były zrealizowane, za wykonane należycie (np. referencję lub protokół bezusterkowego odbioru). Zamawiający uzna wykaz za kompletny, jeżeli będzie zawierał co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. C. Inne wymagane dokumenty: a) Formularz OFERTA; b) Kosztorys ofertowy wraz z wycenionym zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny; c) Karta gwarancyjna - sporządzona przez wykonawcę zgodnie z zapisami SIWZ oraz ogólnymi warunkami umowy. 2. Wykonawcy zagraniczni A. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 A ppkt b i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 A ppkt b i c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (działający w ramach konsorcjum) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w tym przypadku należy załączyć dokument pełnomocnictwa określający zakres umocowania pełnomocnika, stosowanie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). 2. Wykonawcy, o których mowa w wyżej wymienionym pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane dokumenty wskazane w pkt 1 A ppkt b i c składa każdy wykonawca z osobna (w przypadku spółki cywilnej wymagane są zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS wystawione na spółkę oraz na każdego wspólnika z osobna), b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wskazane w pkt 1 A ppkt a) w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - składa każdy z wykonawców z osobna, zaś w części obejmującej warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp - składają wszyscy wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy wykonawcy wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pok. 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.