Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Częstochowa: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania realizowanego pod nazwą Przebudowa trasy DK-91 w Częstochowie. Etap I ul. Warszawska od ul. Norwida do ul. Korzeniowskiego, Etap II od Placu Trzech Krzyży do ul. Norwida i ul. Rędzińska - Węzeł DK-91 z DK-1.
Numer ogłoszenia: 197237 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, fax 034 3664305 wew. 60, 3664337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania realizowanego pod nazwą Przebudowa trasy DK-91 w Częstochowie. Etap I ul. Warszawska od ul. Norwida do ul. Korzeniowskiego, Etap II od Placu Trzech Krzyży do ul. Norwida i ul. Rędzińska - Węzeł DK-91 z DK-1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami) zawierającego: - koncepcja przebudowy węzła DK-1 z ul. Warszawską wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową kolidujących uzbrojeń, - materiały do uzyskania decyzji ustalającej lokalizację drogi, wymienione w art. 5 Ustawy z dn. 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 721 z późniejszymi zmianami), - mapę z podziałem działek pod inwestycję, - materiały do wystąpienia o warunki techniczne, - materiały do uzyskania decyzji środowiskowej, - koncepcję szczegółową części drogowej wraz z remontem istniejącego wiaduktu, - koncepcję szczegółową odwodnienia, - koncepcję szczegółową oświetlenia, - propozycję przebudowy kolidujących uzbrojeń, - szacunek kosztów, - badania geotechniczne podłoża gruntowego (bez wiaduktu). Zgodnie z załącznikiem nr 4 do Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430) winny one określać w szczególności: --wskaźnik nośności CBR --moduły odkształcenia: pierwotny (E1) i wtórny (E2) --ocenę przydatności gruntu podłoża dla inwestycji drogowej --rozstaw otworów badawczych co 50,00 m - inwentaryzację zieleni w zakresie przyjętych rozwiązań drogowych - inwentaryzację obiektów podlegających rozbiórce lub przebudowie, ze szczególnym uwzględnieniem terenów PKP - propozycje rozwiązań organizacji ruchu. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania 3 Uprawnienia w zakresie projektowania Dysponowanie osobą (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia w zakresie specjalności drogowej, elektrycznej i sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnień geodezyjnych w dziedzinie geodezji i kartografii. 4 WYKAZ WYKONANYCH USŁUG Przedstawienie wykazu wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia kserokopii referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien potwierdzać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi projektowej polegającej na zaprojektowaniu drogi (skrzyżowanie typu rondo oraz łącznice w węźle drogowym dwupoziomowym) wraz z odwodnieniem, oświetleniem i remontem istniejącego wiaduktu. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania 3 Uprawnienia w zakresie projektowania Dysponowanie osobą (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia w zakresie specjalności drogowej, elektrycznej i sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnień geodezyjnych w dziedzinie geodezji i kartografii. 4 WYKAZ WYKONANYCH USŁUG Przedstawienie wykazu wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia kserokopii referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien potwierdzać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi projektowej polegającej na zaprojektowaniu drogi (skrzyżowanie typu rondo oraz łącznice w węźle drogowym dwupoziomowym) wraz z odwodnieniem, oświetleniem i remontem istniejącego wiaduktu. 5 ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 AKTULANY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG Popiełuszki 4/6 42-217 Częstochowa pok. 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG Popiełuszki 4/6 42-217 Częstochowa pok. 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby termomodernizacji budynków oświatowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy - 4 części.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wentylacji i klimatyzacji na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





