eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA 15 KLIMATYZATORÓW - ŚWIĘTOKRZYSKI ODDZIAŁ REGIONALNY I 13 BIUR POWIATOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Kielce: DOSTAWA 15 KLIMATYZATORÓW - ŚWIĘTOKRZYSKI ODDZIAŁ REGIONALNY I 13 BIUR POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 197144 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155406 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 15 KLIMATYZATORÓW - ŚWIĘTOKRZYSKI ODDZIAŁ REGIONALNY I 13 BIUR POWIATOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w terminie 30 dni od daty podpisania umowy 15 sztuk Klimatyzacji typu split inwenter w miejscach i wydajności chłodniczej określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w pomieszczeniach przedstawionych na schematach w załączniku nr 2 do wzoru umowy - w przypadku lokalizacji przy ul. Magazynowej 4 (pozycja 15) w zakres zamówienia wchodzi także demontaż i utylizacja 1 klimatyzatora obecnie zamontowanego. Wykonawca ma świadczyć usługę przeglądów konserwacyjnych w okresie 36 miesięcznej gwarancji. 2. Urządzenia winny spełniać poniższe warunki: a. posiadać filtr powietrza obiegowego b. zapewnić utrzymanie w pomieszczeniu zakresu temperatur od 22 do 28 oC; c. możliwość pracy (w trybie chłodzenia) przy temperaturze zewnętrznej od 5do +35 oC, w przypadku pozycji 15 od -15 oC do + 35 oC d. posiadać ekologiczny czynnik chłodniczy; e. powinny posiadać ruchome kierownice strumienia powietrza, opcję automatycznego kierowania powietrza nadmuchiwanego oraz możliwość łatwej w obsłudze regulacji temperatury z programowaniem za pomocą pilota bezprzewodowego; f. winny być objęte 36 miesięczną gwarancją producenta; g. jednostki zewnętrzne winny być montowane, zgodnie z dokumentacjami techniczno-ruchowymi dostarczonymi przez producenta urządzeń - sprężarki, wentylatory, zbiorniki oraz silniki elektryczne urządzeń powinny mieć trwale przymocowaną tabliczkę znamionową określającą: nazwę producenta, charakterystykę techniczną urządzenia, numer wyrobu i datę produkcji, znak kontroli technicznej. 3. Wykonana instalacja i dostarczone urządzenia winny być objęte 36 miesięczną gwarancją, 4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w ciągu 3 dni roboczych lub zapewnienia w tym terminie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej w formacie odczytywanym przez program InteliCAD i AutoCAD 2000 (dwg, dxf). Dokumentacja powykonawcza winna zawierać usytuowanie jednostek wewnętrznych, zewnętrznych, przebieg przewodów czynnika chłodzącego, odprowadzenie skroplin oraz instalacji zasilania elektrycznego wraz ze schematami podłączenia. Dokumentacja powinna zostać uzgodniona z administratorem budynku (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz zawierać opracowany bilans poboru mocy i zabezpieczeń elektrycznych. 6. Do odbioru końcowego należy przedstawić następujące dokumenty: a. projekt techniczny powykonawczy, b. protokoły wykonanych badań odbiorczych (pomiary rezystancji izolacji i zabezpieczeń przeciwporażeniowych), zakończone wynikiem pozytywnym, c. instrukcje obsługi i gwarancje klimatyzatorów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGUANA - GASTRO - POLSKA, Ul. Tarnowska 153A, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131040,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.