eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Zawierciu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Zawiercie: Stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 197108 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zawierciu, ul. Leśna 8, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722705, fax 032 6722422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/zawiercie.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała całodobowa ochrona fizyczna siedziby Urzędu Skarbowego w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - stałą całodobową ochronę fizyczną siedziby Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8 i znajdującego się tam mienia. Obiekt wymaga ochrony w godzinach pracy urzędu oraz w czasie wolnym od pracy, przez firmę posiadającą odpowiednią koncesję ( z terminem ważności minimum do listopada 2011 roku ) i zatrudniającą pracowników uprawnionych do bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie podanym w art. 3 pkt. 1a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tj. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005r. z późn. zm. - oraz pieszy konwój gotówki do banku i z banku, odległego o 50 m od siedziby urzędu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości : 3 000,00zł (słownie : trzy tysiące złotych 00/100) do terminu składania ofert na konto Urzędu Skarbowego w Zawierciu (w pieniądzu) PKO BP w Zawierciu Nr 53102024980000810200256859 . Wadium wpłacane na konto zamawiającego powinno mieć adnotację - (Wadium dotyczące przetargu na ochronę siedziby Urzędu Skarbowego w Zawierciu - KZP -251/4/07 ). Kasa, w której można składać wadium w innej formie niż pieniądz znajduje się w pok. nr 12. Pracownikiem odpowiedzialnym za obiór i przechowanie wadium jest kasjer . Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien wskazać Nr rachunku bankowego , na który należy dokonać zwrotu wadium . Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 l ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 z 2000 r. z późniejszymi zmianami). Okres objęty w/w poręczeniem lub gwarancją nie może upływać przed upływem okresu związania ofertą, a wykonawcy w których ofertach zaistnieje ta okoliczność zostaną wykluczeni z postępowania stosownie do art.24 ust. 2 pkt 4 Pzp. Oferty tych wykonawców zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 w związku z punktem 5 i art. 24 ust.2 pkt 4 Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu datę jego wniesienia uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 pkt 1 Pzp) - z terminem ważności minimum do 30.11.2011r., 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 2 Pzp), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 Pzp), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Pzp, 5. posiadają doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz instytucji o charakterze zbliżonym do zamawiającego (urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki) i przedstawią pozytywne referencje takich instytucji, potwierdzające, że usługi te wykonywane były z należytą starannością, 6. posiadają polisę ubezpieczeniową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. obejmującą ryzyko prowadzonej działalności w zakresie usług ochrony mienia i osób, 7. do wykonania zamówienia zaproponują pracowników posiadających minimum licencję I stopnia, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale V. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. odnośnie uprawnienia do świadczenia przedmiotowych usług , należy przedłożyć aktualny odpis decyzji o koncesji oraz licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, będącej podstawą uzyskania koncesji, wraz ze wszystkimi ewentualnymi późniejszymi zmianami tej decyzji z ważnością minimum do listopada 2011 r. 3. dokumentów stwierdzających, że osoby, które faktycznie będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. w przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to: - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005r. z późn.zm.), licencja pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia z terminem ważności minimum 6 miesięcy licząc od daty złożenia oferty (minimum 6 pracowników), 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000zł. W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to: - odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia , 8. części sprawozdania finansowego obejmującego bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2004, 2005. 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 9. odnośnie sytuacji finansowej należy przedłożyć informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. potwierdzenie wniesienia wadium, 11. wykazu wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w całym tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 12. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, 13. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego, podpisanego przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załączyć jedynie wówczas, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy), Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 14. wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający oświadczenie z art. 22 P.z.p., 15. wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ , Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. w pkt 1,5,6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3. pkt: 2,3,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 składa w taki sposób jak wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta winna być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę w ofercie. Uwaga: W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 1,2,4,5,6. dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) do składanej oferty należy dołączyć kopie umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisane przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Doświadczenie - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/zawiercie.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz SIWZ w cenie 10,00 zł można wykupić w kasie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.