eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkowiceDostawa materiałów elektrycznych do modernizacji oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie gminy Sadkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Sadkowice: Dostawa materiałów elektrycznych do modernizacji oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie gminy Sadkowice
Numer ogłoszenia: 196898 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadkowice, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 046 8156191, fax 046 8156191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych do modernizacji oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie gminy Sadkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest dostawa materiałów elektrycznych do modernizacji oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie gminy Sadkowice : Bujały, Lubania, Kłopoczyn, Skarbkowa, Celinów, Nowe Szwejki, Rokitnica-Kąty, Paprotnia, Olszowa Wola, Władysławów, Przyłuski, Zabłocie, Żelazna, Turobowice, Gacpary, Rzymiec, Lewin, Rutka, Nowy Kaleń. Szczegółowy wykaz materiałów elektrycznych do modernizacji oświetlenia ulicznego w miejscowościach na terenie gminy Sadkowice stanowiący przedmiot zamówienia: LP Nazwa Ilość 1 Lampa sodowa 70 W z regulacją kąta odchyłu 228 szt. 2 Żarówka sodowa 70 W 228 szt. 3 Wysięgnik 50x50 128 szt. 4 Wysięgnik 50/150 100 szt. 4 Uchwyt wysięgnika 16/200 300 szt. 5 Uchwyt wysięgnika 16/250 154 szt. 6 Gniazdo słupkowe VS 25 A 228 szt. 7 Przewód YDY 3x2,5 798 mb 8 Wkładka topikowa 4 A 228 szt. 9 Zacisk AlCu 454 szt. 10 Końcówka Al. 25 228 szt. 11 Zacisk prądowy 228 szt. 12 Skrzynka SON kompletna + programator PCM 22 szt. Przewód DY1 x 10 660 mb. Zacisk AlCu 66 szt. Rura PCV fi 37 176 mb Uchwyt dystansowy 88 szt. Konstrukcja mocująca do słupa 22 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004.r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004.r. Nr 19 poz. 177 z póź zm.) 1)Ocena spełnienia warunków postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów. 2)Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na oprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji 2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 2 do specyfikacji 3) Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy - zał. nr 5 do specyfikacji A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 3 i Nr 6 do specyfikacji. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz wykonanych co najmniej 3 w ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie jej prowadzenia) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do specyfikacji. (wzór). C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, upoważnienie do reprezentowania wykonawców postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego partnerów. D.2. Podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. D.3. Oferta oraz formularz ofertowy, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile reprezentacja wynika z umowy, o której mowa w pkt. D.2. D.3. Podmiot wiodący zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymaganych i wymienionych w specyfikacji dokumentów. D.4. Oświadczenie podmiotu wiodącego z którego będzie wynikało, które roboty będą wykonywane przez podmiot wiodący, a które przez pozostałe podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sadkowicach 96-206 Sadkowice 129A na wniosek złożony w sekretariacie Urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach Sadkowice 129A 96-206 Sadkowice Pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.